ריט טכנולוגיות פרסמה היום את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של 2012

ריט טכנולוגיות: ההכנסות ברבעון השני ירדו ב-18% לעומת הרבעון המקביל, אך גדלו ב-100% לעומת הרבעון הקודם. ההשקעה בפיתוח מוצרים חדשים ברבעון השני הגיעה ל-39% מהמחזור. (תל אביב, 6 באוגוסט 2012)  ריט טכנולוגיות (נאסד”ק: RITT), המספקת פתרונות לניהול תשתיות תקשורת, פרסמה היום את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של 2012, שהסתיים ב-30 ביוני השנה.

הכנסות החברה ברבעון השני הסתכמו ב-2.8 מיליון דולר, המשקפות גידול של 100% לעומת הרבעון הקודם וירידה של 18% לעומת הרבעון המקביל. ההשקעה בפיתוח מוצרים חדשים ברבעון השני הסתכמה ב-1.1 מיליון דולר וב-1.8 מיליון דולר במחצית הראשונה של 2012.

ההפסד הנקי ברבעון השני הסתכם ב-2.5 מיליון דולר לעומת הפסד נקי של 2.8 מיליון דולר ברבעון הקודם ו-0.8 מיליון דולר ברבעון המקביל. בשורה התחתונה, ההפסד המדולל למניה ברבעון השני הסתכם ב-48 סנט, לעומת הפסד של 54 סנט ברבעון הקודם והפסד של 17 סנט ברבעון המקביל.

בהתייחס למחצית הראשונה של השנה, הסתכמו הכנסות ריט ב-4.2 מיליון דולר, לעומת הכנסות של 6.7 מיליון דולר בתקופה המקבילה. ההפסד הנקי במחצית הראשונה של 2012 הסתכם ב-5.3 מיליון דולר, או 1.02 דולר למניה, לעומת הפסד נקי של 1.7 מיליון דולר, או 41 סנט למניה, בתקופה המקבילה.

מוצרים חדשים

מנכ”ל ריט, ד”ר ואדים ליידרמן, אמר עם פרסום התוצאות הכספיות: “במהלך הרבעון השני, אישר דירקטוריון החברה את התוכנית האסטרטגית הרב-שנתית שלנו, הכוללת השקעה משמעותית בפיתוח מוצרים חדשים במהלך 2012 ו-2013, ותוכנית התייעלות שמטרתה הגברת המכירות וארגון מחדש של הפעילות. אנו מאמינים, כי האסטרטגיה החדשה ומוצרינו יאפשרו לנו לענות על כמה מהצרכים הקריטיים של תעשיית חוות השרתים הצומחת במהירות, ויביאו אותנו לרמת מכירות חדשה. העברנו את מאמצי הפיתוח להילוך גבוה כדי להאיץ הצגת מוצרים חדשים, ואנו מתכננים בזהירות השקת מערכות מתקדמות לניהול תשתיות תקשורת. במקביל, אנו משדרגים את יכולות המכירות והתמיכה בשווקים אסטרטגיים, מתמקדים ביצירת שותפויות עם שחקנים מובילים ונוקטים בצעדים להפחתת עלויות התפעול. אנו בטוחים, כי מאמצינו ישאו פירות ויבואו לידי ביטוי בתוצאות הכספיות בעתיד”.

תגובות סגורות