חדשות- אלקטרוניקה

Digi-Key Corporation, הודיעה שחתמה על הסכם הפצה גלובלי עם חטיבת פתרונות ה-RF של API

סיף ריבר פולס, מינסוטה, ארה”ב – המפיצה הגלובלית של רכיבים אלקטרוניים Digi-Key Corporation, הודיעה היום שחתמה על הסכם הפצה גלובלי עם חטיבת פתרונות ה-RF של  API Technologies Corp.. API היא ספקית של מערכות אלקטרוניות, תת מערכות, מערכות RF ומערכות מאובטחות ליישומים ביטחוניים, תעופתיים ומסחריים.

“API היא מובילת ענף בשוק הצבאי וגם בשוק מוצרי הצריכה. פתרונות ה-RF, מיקרוגל, מיקרו אלקטרוניקה ואבטחה האיכותיים שלה הם תוספת מבורכת להיצע המוצרים הקיים שלנו ואנו מלאי צפייה לעתידה של השותפות הזאת”, אמר דייב דוהרטי, סגן נשיא, פעילות ספקים/ מוצרים ב-Digi-Key.

הסכם ההפצה הגלובלי כולל מוצרי בקרה Spectrum Control ומוצרי חיישנים Spectrum Sensors מקו המוצרים של API, וגם מוצרי אנטנות מקו המוצרים Spectrum Microwave. מוצרים אלה זמינים עכשיו לרכישה באתרים הגלובליים של Digi-Key.

“אנו מאמינים שהזמינות של מוצרינו באמצעות Digi-Key תקל על מהנדסי התכנון את הגישה להיצע הפתרונות הרחב שלנו ליישומים קריטיים ומאוד אמינים”, אמר מרק ליונס, מנהל המכירות של ההפצה הגלובלית ב-API. “עם בסיס הלקוחות הגלובלי המגוון והגדל של Digi-Key, אנו מצפים להצלחה גדולה בשותפות שלנו”.

בתור המפיצה מבוססת האינטרנט המשולבת באופן מלא המובילה של רכיבים אלקטרוניים, המידע על מיליוני מוצרים והמלאי שלהם נגיש ללקוחות ברחבי העולם, כשכל המוצרים נשלחים מהאתר היחיד של Digi-Key בצפון אמריקה. המודל העסקי המשולב של החברה מספק מידע על מוצרים ותמיכה באינטרנט כדי לתת למהנדסים ואנשי רכש שליטה כשהם פותרים אתגרים בפיתוח מוצרים.

תגובות סגורות