אלווריון תספק תקשורת אלחוטית בפס רחב לחיבור משרדי עירייה מרוחקים בדרום-אפריקה

פתרון ה-BreezeNET B של אלווריון פועל על תדרי 2.4, 4.9-5.8 ג’יגה-הרץ הבלתי-מורשים, למרחק של יותר מ-60 ק”מ. הפתרון נפרס על ידי Dimention Data, בפרויקט של שבועיי

תל אביב, ישראל, 22 באוקטובר, 2012 – חברת אלווריון (ת”א: אלור; נאסד”ק: ALVR), ספקית ישראלית בינלאומית של פתרונות תקשורת אלחוטית בפס רחב למענה על צרכי הקישוריות, כיסוי וקיבולת של רשתות תקשורת ציבוריות ופרטיות, הודיעה כי נבחרה על ידי המועצה האיזורית נאמה-קוי שבדרום-אפריקה לחבר בין 6 משרדי מועצה מרוחקים, לשם העברת מידע ונתונים חיוניים בזמן אמיתי, והקמת תשתית שתתמוך בשירותים נוספים בעתיד.במסגרת ההסכם סיפקה אלווריון לעירייה את פתרון התקשורת האלחוטית BreezeNET B, המחבר בין נקודות תקשורת ופועל על תדרי 2.4, 4.9-5.8 ג’יגה-הרץ הבלתי-מורשים, למרחק של יותר מ-60 ק”מ. הפתרון הותקן בארבעה אתרים נבחרים במועצה האיזורית באמצעות שותפתה של אלווריון, Dimention Data, בפרויקט שנמשך כשבועיים.

המועצה האיזורית נאמה-קוי מתפרשת על פני איזור גיאוגרפי נרחב בדרא”פ, כאשר המשרד המרכזי משרת מספר קהילות קטנות מבחינת אספקת שירותים ותשתיות. תשתית הטלקום המסורתית באיזור דלה במיוחד, ובמקומות מסויימים אינה קיימת כלל. בנוסף, הטמפרטורות הגבוהות והתנאים הפיסיים הקשים מהווים אתגר משמעותי עבור רשתות אלחוטיות.

פריסת הציוד בפרויקט החדש תאפשר לתושבים לשלם חשבונות חשמל, מיסוי עירוני ותשלומים אחרים, כמו גם לנהל את התקשורת עם הרשויות העירוניות באמצעות האינטרנט, ללא צורך לנסוע רחוק למשרדים עצמם.

פתרון ה-BreezeNET B מתוכנן כך שיאפשר הרחבה של רשת התקשורת בעת הצורך באמצעות שדרוג פשוט, ללא צורך בהחלפת החומרה. תכונה זו התאימה לאילוצי התקציב של המועצה האיזורית, וענתה על דרישתה לגישה קלה למשאבים לצורך הרחבה בעתיד. הרחבה כזו עשויה לכלול התקנת מצלמות וידאו לאבטחה בנקודות תשלום ברחבי המועצה המקומית, לשם הגברת רמת הבטחון של צוות המועצה והתושבים. עוד ייתכן כי בעתיד תוחלף רשת הטלפונים המסורתית של הרשות המקומית בפתרון VoIP, על מנת להפחית משמעותית את עלות השיחות בין המשרדים.

תגובות סגורות