חדשות- אלקטרוניקה

מלאנוקס מקימה את Mellanox Federal Systems חברה בת

מלאנוקס מקימה את Mellanox Federal Systems חברה בת שתרכז את פעילותה מול גופי הממשל בארה”ב. דייל ד’אלסיו מונה כמנכ”ל החברה

סאניוויל קליפורניה ויקנעם ישראל – 22 באוקטובר 2012 – מלאנוקס טכנולוגיות (NASDAQ: MLNX;  מלנקסTASE:), מובילה עולמית באספקת פתרונות קישוריות מקצה לקצה עבור שרתי מרכזי נתונים ומערכות אחסון מודיעה היום על הקמת Mellanox Federal Systems, חברה בת בבעלות מלאה, שתרכז את פעילותה של מלאנוקס והפיתוח העסקי מול גופי ממשל ואינטגרטורים בארה”ב. דייל ד’אלסיו, אשר מונה כמנכ”ל החברה החדשה, ינהל את פעילותה של  Mellanox Federal Systems ממשרדיה בעיר וינה במדינת ווירג’יניה. ד’אלסיו נמנה על מייסדי ומנהלי חברת YottaStor, המתמחה בפיתוח פתרונות ובמתן שירותים מקצועיים לתחום ה-Big-Data עבור שווקי מודיעין וביטחון בממשל האמריקאי.

 “סוכנויות ממשל רבות נזקקות לפתרונות קישוריות עתירי ביצועים, אשר יכולים לעבד כמות גדולה של נתונים במערכות רגילות”, אמר דייל ד’אלסיו, מנכ”ל Mellanox Federal Systems. “פתרונותיה של מלאנוקס, המציעים קישוריות ברוחב פס גבוה ובהשהייה נמוכה, מתאימים במיוחד לשיפור ביצועים של יישומי מודיעין וביטחון”.

 מלאנוקס עובדת כיום עם סוכנויות וארגונים ממשלתיים רבים בארה”ב, בהם: משרד האנרגיה, נאס”א (איימס, גודאר, ג’ונסון), הצבא האמריקאי, חיל הים, חיל האוויר, הדואר, FBI, המחלקה לביטחון המולדת (DHS), המחלקה לבריאות לאומית (NIH), המחלקה לשימור הסביבה (EPA) ועוד סוכנויות מודיעין, וכן עם אינטגרטורים מובילים של הממשל האמריקאי בהם נורת’רופ גראמן, לוקהיד מרטין, ג’נרל דיינאמיקס, בואינג, CSC וריית’און.

 Mellanox Federal Systems תפעל כיישות עצמאית, במטרה לתת מענה לביקוש בממשל האמריקאי לפתרונות קישוריות עתירי ביצועים, ועל מנת לקדם פיתוח יישומים חדשים.

“מלאנוקס נותנת מענה לצרכי הממשל בקישוריות שרתים ואחסון למעלה מ-10 שנים, במהלכן מיצבה את עצמה כספקית אמינה של פתרונות קישוריות עתירי ביצועים”, אמר איל וולדמן, יו”ר, נשיא ומנכ”ל מלאנוקס. “הקמת Mellanox Federal Systems הינה התפתחות טבעית עבורנו לנוכח הרחבת והגברת הקשרים העסקיים שלנו עם הממשל האמריקאי”.

 פתרונותיה של מלאנוקס  משמשים במגוון רחב של יישומים בסוכנויות ממשל, בתחומי מחשוב ענן, ביטחון / מודיעין, ניתוח Big-Data ומחשוב עתיר ביצועים (HPC).

תגובות סגורות