חדשות היום
חדשות אלקטרוניקה

גילת תספק משדרים מוטסים ל- TECOM תעשיות עבור מטוסים צבאיים ואזרחיים

משדרי KU-band של חברת הבת Wavestream ישולבו במערכות האנטנה הלווייניות של TECOM

פתח תקווה, ישראל – 4 בדצמבר, 2012 – חברת גילת רשתות לוויין (נאסד”ק ובורסת ת”א: GILT), מובילה עולמית בפיתוח, ייצור ושיווק מוצרים ושירותים לרשתות תקשורת לווייניות, הודיעה היום כי חברת הבת  Wavestream, משלחת את משדרי ה- AeroStream שלה לחברת TECOM תעשיות לצורך הטמעה במערכות תקשורת אלחוטיות במטוסים צבאיים ומסחריים.

Tecom היא שם מוביל בעיצוב וייצור אנטנות ויישומי תקשורת אלחוטית במטוסים לתעשייה הצבאית והאזרחית. החברה בחרה ב- Wavestream כספק עיקרי למשדרים, שישולבו במערכות האנטנה של TECOM לתקשורת בפס רחב בטיסות צבאיות ומסחריות. Wavestream תספק משדרים מסחריים, המאושרים על ידי ה- FAA האמריקאי, לשידורי Ku-band בעוצמת 25W ו- 40W. Wavestream מספקת משדרים מתקדמים ביותר, אמינים ובעלי הספק כוח מוגבר, עבור הדור הבא של אנטנות ומערכות התקשורת של Tecom.

“Wavestream גאה להיות חלק ממערך האנטנות הלווייניות של חברת TECOM, המובילה באספקת תקשורת בזמן טיסה לנוסעים בטיסות מסחריות, כמו גם תמיכה קריטית במערך התקשורת בטיסות צבאיות אסטרטגיות”, ציין פרן אריקיו, מנכ”ל Wavestream. “עיצבנו את קו מוצרי ה- AeroStream כך שיתאים לסביבות תפעול בתנאי קיצון, בגודל ומשקל התואמים לעיצוב המטוסים היום. המשדרים מאפשרים את הביצועים, היעילות והאמינות הנדרשים לסייע באספקת תקשורת נטולת הפרעות בכל מקום בעולם באריזה קטנה וקלת משקל”.

קו מוצרי ה- AeroStream כולל משדרי Ku-band קומפקטיים בעוצמת 25W ו- 40W עם תמיכה מלאה בשידור וקליטה. הקו כולל מוצרים לטיסה בתנאי לחץ שונים. מוצרי AeroStream מיועדים לתת מענה לדרישות מפרטי RTCA/DO-160G, בואינג, איירבוס ו- ARINC למטוסים מסחריים, ודרישות MIL-STD למטוסים צבאיים.

בהתבסס על פטנט ה- Spatial Power Advantage של Wavestream, AeroStream מאפשרת ייצור אנרגיה גבוה עם יעילות ואמינות גבוהה יותר, באריזות קומפקטיות, קלות יותר המעוצבות לתנאי הקיצון  במטוסים. משדרי ה- AeroStream ל- Ku-band בעוצמת 25W ו- 40W מאפשרים ממשקים לעבודה ללא הפרעות עם מודמים מובילים ומערכות שליטה באנטנות המאפשרים למפעילי מערכות פתרון נח וכולל.

תגובות סגורות