התעשייה האווירית חתמה על מזכר הבנות עם חברת BEL ההודית לשיתוף פעולה עתידי במערכות ברק 8

נמל התעופה בן-גוריון,  10 לדצמבר 2012 –   התעשייה האווירית (תע”א) וחברת Bharat Electronics Limited India   (BEL) ההודית חתמו  בסוף השבוע על  מזכר הבנות לגבי שיתוף פעולה עתידי בפרויקטים למערכות ההגנה לספינות מסוג “ברק 8” . התע”א מעורבת זה מספר שנים בתכניות פיתוח עבור חילות האוויר והים של הודו, בשיתוף פעולה  עם ארגון הפיתוח והמחקר ההודי להגנה   (Defense Research and Development Organization- DRDO) ועם תעשיות הגנה הודיות נוספות. תכניות אלה כוללות גם ייצור משותף של תתי מערכות. במסגרת מזכר ההבנות תשמש חברת BEL כאינטגרטור הראשי ותייצר תתי מערכות מרכזיות. התע”א תמשיך לשמש כסמכות הפיתוח ההנדסי ותייצר תתי מערכות כקבלן משנה מרכזי של BEL.

מנכ”ל התע”א מר יוסי וייס, אמר: “מזכר הבנות זה מהווה התקדמות משמעותית בשיתוף הפעולה שלנו עם הודו. השותפות עם חברת BEL תמשיך לחזק את יכולתה של התע”א לספק פתרונות איכותיים לשירותן של מערכות הגנה הודיות, ולתמיכה אופטימאלית בצרכי ההגנה של הודו. חברת BEL היא שותפה אסטרטגית עבור התעשייה האווירית ואנו מקווים ששיתוף הפעולה בינינו יתרחב ויכלול תחומי עניין משותפים נוספים”.

מנהל השיווק של חברת BEL מר רמהקרישנה (H.N Ramakrishna) אמר: “אנו רואים בתעשייה האווירית שותפה מרכזית בעלת  מגוון רחב של אפשרויות לפעילות משותפת.  מזכר הבנות זה ממחיש את היכולת של חברת BEL והתע”א לעבוד יחד בשיתוף פעולה הדוק להצלחתן של שתי החברות בתכניות מתקדמות   וחדשניות ביותר. אנו נמשיך לפעול תחת תמיכתו והנחיתו הפעילה של ארגון הפיתוח והמחקר ההודי להגנה  DRDO”.

 בתמונה:  יוסי וייס מנכ”ל התעשייה האווירית (מימין) ומר ה.נ. רמהקרישנה (H.N. Ramakrishna) מנהל השיווק של חברת BEL ההודית (משמאל), מציגים תבליט צנוע של מערכת נשק ברק 8.

תגובות סגורות