Citrix רכשה את Zenprise

Zenprise מיוצגת בישראל ע”י MobileU המנוהלת ע”י יעקב שרבן

חברת Zenprise העולמית, המתמחה בניהול מכשירים ניידים (MDM) ואשר מיוצגת בישראל ע”י חברת MobileU מפתח תקוה, נרכשה ע”י חברת Citrix. היקפה הכספי של הרכישה לא נמסר. סיטריקס צופה סגירת הליך הרכישה במהלך הרבעון הראשון של שנת 2013.סיטריקס מתכננת לשלב את פתרונותיה של Zenprise לניהול מכשירים ניידים, עם הפתרונות שלה לניהול יישומים ונתונים ניידים בענן. השילוב בין הפתרונות יהווה פתרון עוצמתי ראשון מסוגו לניהול מכשירים ניידים, יישומי ונתוני הארגון. פלטפורמת ה-Mobile העסקית החדשה תאפשר לכל ארגון להיות נייד בקלות ובביטחה, תוך שמירה על שליטה ואבטחה. כל זאת לצד גמישות ודרישות עסקיות אשר מעודדות פרודוקטיביות.

 יעקב שרבן, מנכ”ל MobileU, המייצגת בישראל את Zenprise, אומר: “השימוש במכשירים ניידים ובאפליקציות הינו יומיומי ע”י כל אחד ומכל מקום. העובדה שלכל ארגון ומשתמש יש את החופש לבחור את המכשירים, מבלי להיות מוטרד מניהול ואבטחת מידע, מקנה יתרון עסקי רב. כולם הפנימו שניהול המכשירים ואבטחתם המקיפה, הינם בעלי חשיבות עליונה להצלחתו העסקית של הארגון. השילוב בין פתרונותיה המובילים של Zenprise לבין פתרונותיה של Citrix, בהחלט יעניקו לכל משתמש שליטה מלאה ומקיפה על היישומים והנתונים”.

שרבן מוסיף: “כמי שמייצגים את Zenprise בשוק המקומי ומאפשרים לו להנות מיוקרת הפתרון האיכותי, נדאג להמשיך ולהעניק לשוק הישראלי גם את הפתרונות המקיפים החדשים, תוך אינטגרציה מלאה עם תשתיות ה- IT הקיימות. העובדה כי לפתרונות הללו, בעלי הטכנולוגיה הגבוהה, יש גב של חברה ענקית יבטיחו ללקוחותינו שקט ופיתוחים עתידיים על-פי הצרכים המשתנים שלהם”.

בעולם מציינים כי השילוב בין פתרונות שתי החברות מביא עימו לא רק מוצרים משלימים להפליא, אלא גם תרבות משותפת של חדשנות.

תגובות סגורות