חדשות- אלקטרוניקה

נס טכנולוגיות רוכשת את Imano

נס טכנולוגיות רוכשת את Imano המתמחה בבניית אסטרטגיה, תכנון, עיצוב ופיתוח ממשקי משתמש ואפליקציות לטלפונים סלולריים ומחשבי כף יד

פעילותה של Imano מצטרפת לפעילות פיתוח ממשקי משתמש ועיצוב חוויית משתמש הקיימת בנס ישראל ובמסגרתה בוצעו פרויקטים בקרב עשרות ארגונים בארץנס טכנולוגיות הודיעה על רכישתה של החברה הבריטית Imano המספקת מגוון שירותים בתחום הדיגיטלי ומתמחה בבניית אסטרטגיה, תכנון, עיצוב ופיתוח ממשקי משתמש ואפליקציות לטלפונים סלולריים ומחשבי כף יד. מיזוג יכולותיה של Imano בתחום ממשקי המשתמש עם המומחיות והניסיון של נס בפיתוח יישומים ואפליקציות, צפוי לספק ערך רב ללקוחות נס בתחום הטלפונים הסלולריים ומחשבי כף היד בצפון אמריקה ומערב אירופה.

פעילותה של Imano מצטרפת לפעילות פיתוח ממשקי משתמש (User Interface – UI)  ועיצוב חוויית משתמש (User Experience – UX) הקיימת בנס ישראל מזה מספר שנים, במהלכן בוצעו פרויקטים בתחום זה בקרב עשרות ארגונים בארץ, תוך התאמה מירבית לצרכי הלקוחות. בין השאר מתמחה הצוות של נס ישראל בתכנון ועיצוב ממשקי משתמש וחוויית משתמש עבור מערכות SAP  ומיקרוסופט. בזכות מיגוון השירותים הדיגיטליים שמספקים Imano וצוות ה-UX/UI הישראלי יכולים לקוחות נס ליהנות מחוויית משתמש חדשנית ומתקדמת בטלפונים סלולריים ומחשבי כף יד.

“נס ממשיכה להרחיב את נוכחותה  בתחום ה-mobile וה’מיחשוב בכל מקום’ (‘compute anywhere’). השילוב בין נס לבין Imano מאפשר לנו להרחיב במידה ניכרת את מיגוון השירותים והפתרונות שאנו מציעים ללקוחותינו” אמר עופר שגב, נשיא ומנכ”ל נס טכנולוגיות. “אנו בטוחים כי רכישת Imano תאפשר לנו להציע  ללקוחותינו ערך מוסף יוצא דופן הודות לשילוב בין המומחיות של Imano בפיתוח ממשקי משתמש לעולם ה-mobile לבין היכולות הקיימות והמוכחות של נס בפיתוח אסטרטגי של יישומים לתחום זה”.

תגובות סגורות