אבי טובה התמנה למנהל מרכז הפיתוח של מוטורולה סולושנס בישראל

אבי טובה התמנה למנהל מרכז הפיתוח של מוטורולה סולושנס בישראל יחליף בתפקידו את אברהם כרדי, אשר פורש בתום 43 שנים בחברה

אבי טובה (56, נשוי +4) התמנה למנהל החדש של מרכז המו”פ של מוטורולה סולושנס בישראל. במסגרת תפקידו יוביל את מרכז הפיתוח המונה למעלה מ-800 מהנדסים בפיתוח טכנולוגיות העתיד לארגונים ולמשימות קריטיות. טובה יוביל בין השאר את אחד התחומים החמים ביותר והוא הדור הרביעי – LTE.

טובה הצטרף למוטורולה ב-1982 לסייע בהטמעת מערכת קשר ראשונה בישראל. בין תפקידיו השונים בחברה הוביל את פיתוח תשתית התקשורת ASTRO בישראל וב-2004 יזם את פיתוחה של מערכת MOTOBRIDGE – מערכת תקשורת מבוססת IP שתפקידה לקשר בין מכשירי תקשורת מסוגים ותדרים שונים.

טובה הוא בעל תואר מהנדס חשמל מאוניברסיטת Purdue בארה”ב ובעל תואר שני בהנדסת חשמל מאוניברסיטת בריטיש קולומביה שבקנדה.

טובה יחליף בתפקידו את אברהם כרדי, מוותיקי מוטורולה בישראל, אשר פורש מהחברה לאחר 43 שנה. בתפקידו האחרון כמנהל מרכז הפיתוח החזיק משנת 1999. אברהם הינו בוגר הטכניון משנת 1970 במסלול הנדסת אלקטרוניקה. הוא התחיל את הקריירה במוטורולה ב- 1969 כשעדיין היה סטודנט ובמהלך שנותיו בחברה מילא שורה ארוכה של תפקידים ביניהם: מהנדס פיתוח, מנהל קבוצת ייצור מערכות, מנהל קווי מוצר בתחום בקרה אלחוטית מרחוק ומנהל מרכז הפיתוח של החברה.

כרדי היה אחראי על פיתוחם של מגוון רחב של מוצרים, ביניהם מערכות בקרה, מסופונים ניידים לשוק חברות המשלוחים הבינלאומיים כגון DHL, FedEx, Airborne, UPS והדואר האמריקאי (USPS); מערכת טלפוניה מוצפנת לצה”ל שהוכחה כיעילה במיוחד במלחמת לבנון השנייה; מוצרים בטכנולוגיית Tetra לשווקים באירופה ובאסיה; מערכת MotoBridge (Seamless Mobility) ופיתוח Smartphone לשוק כוחות ההצלה האמריקאי.

תגובות סגורות