חדשות היום
חדשות אלקטרוניקה

מלאנוקס מגדילה במהירות את נתח שוק האית’רנט

מלאנוקס מגדילה במהירות את נתח שוק האית’רנט: מגיעה ל- 19% מכלל שוק כרטיסים, LOM ובקרי אית’רנט במהירות 10Gb/s

על פי חברת המחקר קריהן (Crehan Research) הגדילה מלאנוקס ברבעון הרביעי של 2012 את נתח שוק ביותר מפי 3 מנתח השוק שלה ברבעון הקודם

סאניוויל קליפורניה ויקנעם ישראל – 25 בפברואר 2013 – מלאנוקס טכנולוגיות (NASDAQ: MLNX; מלנקסTASE:), מובילה עולמית באספקת פתרונות קישוריות מקצה לקצה עבור שרתי מרכזי נתונים ומערכות אחסון הודיעה היום כי מנתוני חברת מחקרי השוק קריהן עולה כי מלאנוקס הגדילה במהירות את נתח השוק שלה ב-10 גיגה ביט אית’רנט לכ- 19% מכלל השוק ברבעון רביעי של 2012. נתח השוק של מלאנוקס צמח במהירות הגבוהה ביותר בהשוואה לשאר הספקים שנבדקו והציג צמיחה של יותר מפי 3 ברבעון הרביעי של 2012 בהשוואה לרבעון הקודם. נתוני מכירות שוק ה- 10 גיגה ביט אית’רנט זמינים באתר חברת המחקר Crehan Research.

הגידול בדרישות לרוחב פס, נפח תעבורת מידע, קונסולידציה ווירטואליזציה של מרכזי נתונים מניע את הדרישה לפתרונות קישוריות מהירים יותר. צמיחת נתח השוק של מלאנוקס בשוק מתאמי  10 גיגה ביט אית’רנט נובעת מאימוץ משמעותי של משפחת מתאמי האית’רנט של מלאנוקס, ConnectX®, ע”י לקוחותיה. מערך מוצרי הבקרים וכרטיסי הרשת ל- 10 ו- 40 גיגה ביט  אית’רנט מבוססי ConnectX®-3 וכן מתגי 10 ו- 40 גיגה ביט אית’רנט מבוססי SwitchX®  של מלאנוקס מספקים ביצועים ללא תחרות, סקלאביליות, אמינות וניצול כולל גבוה יותר, יעילות והחזר על ההשקעה ליישומי שרתים ואחסון בסביבות HPC, Web 2.0, מחשוב ענן, מרכזי נתונים, ארגונים, שירותים פיננסיים, ואחסון.

“הגידול בדרישה לפתרונות האית’רנט של מלאנוקס נובע מהעלייה בניצול ויעילות תשתיות מחשוב ואחסון שמוצרינו מאפשרים”, אמר גלעד שיינר, סמנכ”ל פיתוח שוק במלאנוקס. “על-ידי שימוש במוצרי האית’רנט של מלאנוקס – מתאמים, מתגים, כבלים ותוכנה – המאפשרים חסכון, צפיפות גבוהה וצריכת אנרגיה נמוכה,   יכולים ארגונים מובילים, חברות מחשוב ענן ו Web 2.0 להקטין את תקציב ה- IT ולהגדיל את ההחזר על ההשקעה במערכות שלהם”.

תגובות סגורות