רן בוקשפן, מנכל טלרד

טלרד רוכשת מאלווריון את חטיבת פתרונות התקשורת על בסיס פס רחב אלחוטי (BWA)

תל אביב, ישראל, 23 בפברואר 2013 – חברת טלרד נטוורקס, ספקית בינלאומית של פתרונות תקשורת הודיעה היום כי חתמה על הסכם לרכישת חטיבת פתרונות התקשורת על פס רחב אלחוטי (BWA- Broadband Wireless Access) מחברת אלווריון, בסכום של 6.1 מיליון דולר. בנוסף אלווריון עשויה לקבל עוד כ – 6 מיליון דולר בהתאם לעמידה ביעדים שנקבעו בחוזה.תחום ה – BWA  מאפשר קישוריות פס רחב לאזורים בהם תשתיות התקשורת הקוויות אינן עונות על צרכי הלקוחות. חטיבת ה – BWA  משרתת כיום למעלה מ – 250 ספקי תקשורת וספקיות אינטרנט ברחבי העולם. השימוש בטכנולוגיית ה  TD-LTEבעתיד, יאפשר המשך צמיחה ותהליך שידרוג נרחב של רשתות התקשורת.

מוצר הדגל של החטיבה הינו ה-BreezeCOMPACT, ציוד תקשורת המותאם לשימוש בטכנולוגיית ה  .TD-LTE המוצר מציע ארכיטקטורת מארז יחיד, חומרה קומפקטית ואופטימלית להתקנה חיצונית עם עלויות התקנה נמוכות, המפחיתה את הוצאות ה-OPEX וה-CAPEX של ספקי התקשורת.

לדברי רן בוקשפן, מנכ”ל טלרד משנת 2009: “לאור הסינרגיה בין טלרד וחטיבת ה ,BWA ופוטנציאל הצמיחה העתידי, הרכישה הינה מהלך אסטרטגי רב השפעה לצמיחתה ועתידה של טלרד. נמשיך בתוכנית הפיתוח האינטנסיבית  של מוצרי החטיבה, תוך הבטחת יכולות שדרוג  מהירות לטכנולוגיית ה – TD-LTE   לכלל לקוחותינו. בסיס הלקוחות הנרחב שצירפנו לטלרד, יהנה ממקצועיות ורמת שירות באיכות גבוהה כנהוג בטלרד.

העלויות הגבוהות של רשתות סלולר מחד, והדרישה העצומה לזמינות נתונים ומידע ברשתות מאידך, מחייבים את מפעילי התקשורת להמשיך ולהשקיע בתשתית התקשורת אותה רכשנו היום.

 בעקבות העיסקה מצטרפים לטלרד כ 120 עובדים חדשים, קבוצה מקצועית ומסורה, עם ניסיון עשיר בתחום התקשורת.  המפגש עם העובדים הללו, היווה שיקול בלתי נפרד בקבלת ההחלטה לביצוע הרכישה. ביחד עם עובדי טלרד, נעמוד באתגרים החדשים העומדים בפנינו.

בשנת 2009 עמדה טלרד על סף פשיטת רגל, בעקבות קריסתה של נורטל, הלקוח המשמעותי (70% מהמכירות) של טלרד באותה תקופה. מאז עברה טלרד תהליך הבראה, נרכשו שתי חברות – מגלקום ואואזיס – המציגות שיעורי צמיחה מרשימים, הפעילות הבינלאומית של טלרד התרחבה, בין השאר הוקמה חברת בת בצ’ילה ונמשכו מכירות ציוד ומתן פתרונות תקשורת בכ-20 מדינות בעולם.

הרכישה היום, הינה שלב נוסף בהתפתחותה ובצמיחתה של טלרד.

התשתית העיסקית שנבנתה בשנים האחרונות, תאפשר צמיחה מחודשת במכירות החטיבה הנרכשת ושולי רווח גבוהים יותר באופן משמעותי. מחזור המכירות של טלרד בשנת 2013 צפוי להיות כ 120 מיליון דולר.”

תמונה של  רן בוקשפן, מנכל טלרד – צילום יחצ

רן בוקשפן, מנכל טלרד

תגובות סגורות