חדשות היום
חדשות- אלקטרוניקה

RRsat סיפקה ל-NFL שירותי שידור והפצה של עונת 2012-2013 לאירופה ולאסיה

תחרות הסופרבול חתמה עונה מוצלחת של שידורי ליגת ה-NFL באמצעות RRsat

איירפורט סיטי, ישראל – 20 בפברואר 2013RRsat Global Communications Network Ltd. (נאסד”ק: RRST), ספקית מובילה של שירותי ניהול והפצת תוכן דיגיטלי עבור רשתות טלוויזיה ורדיו, הודיעה היום כי השלימה בהצלחה אספקת שירותי שידור והפצת תוכן של משחקי ליגת ה-NFL בעונת 2012-2013 לאירופה ולאסיה, בכלל זה שידור חי של גמר הסופרבול 2013 הדרמטי שחתם את העונה RRsat רכשה בנובמבר 2012 את חברת SM2 Sports & Media Solutions, ספקית מובילה של שירותי הפצה וסינדיקציה של אירועי ספורט בינלאומיים. בכך נטלה RRsat אחריות מלאה על שידור משחקי ליגת ה-NFL, משחקי הפלייאוף, הפרו בול וגמר הסופרבול למדינות אסיה ואירופה באמצעות רשת ההפצה הגלובלית שלה, הכוללת לוויינים ומערך סיבים אופטיים.

במהלך העונה הסדירה, שידרה RRsat שמונה משחקים בו זמנית כל יום ראשון, כמו גם בערבי ימי שני וחמישי. במהלך משחקי הפלייאוף של עונת 2012-2013, שידרה RRsat את כל המשחקים לאסיה ולאירופה, ובהמשך גם את משחקי הפרו בול ואת גמר הסופרבול. היתרון הבולט של RRsat היה היכולת לספק ל-NFL  ערוץ אודיו בפורמט דולבי המותאם לכל מדינה וקצבי תעבורת תקשורת גבוהים – הן דרך הפלטפורמות הלווייניות והן דרך רשתות הסיבים האופטיים – בכל המשחקים ששודרו באיכות HD.

“הפתרון השלם שמציעה RRsat אפשר ל-NFL לשדר עונה שלמה של משחקים באיכות שידור HD למיליוני צופים ברחבי העולם בזמן אמת, עם 28 גרסאות אודיו אשר הותאמו לכל שוק”, אמר ג’ף לומברדי, מנהל ההפקה הבינלאומית ב-NFL Films.

“RRsat גאה על אספקת הפתרון להפצת אירועי ספורט חיים, אשר אפשר ל-NFL לשדר את העונה המלאה של המשחקים, כמו גם את גמר הסופרבול, לצופים ברחבי העולם בזמן אמת. אנו צופים כי נמשיך לסייע ל-NFL בהרחבת הכיסוי הבינלאומי של משחקיה בעונה הסדירה ולאחריה”, אמר אבי כהן, מנכ”ל RRsat. “התשתית הגמישה והפתרונות המתקדמים שלנו, הוכחו כמתאימים לדרישות הגבוהות הכרוכות בשידור אירוע הספורט החשוב ביותר בארה”ב לצופים ברחבי העולם”.

 

תגובות סגורות