חדשות היום
חדשות- אלקטרוניקה

פתרון “קול הלקוח” של נייסFizzback נבחר ע”י Virgin Money להגברת חוויית הלקוח

הפתרון של נייס יסייע לווירג’ין מאני לעודד קבלת משוב הלקוחות להעמקת הבנת הלקוח ושיפור תפעול השירות.

רעננה, ישראל, 27 במרס, 2013, נייס (ת”א: נייס, NICE: NASDAQ) הודיעה היום כי פתרון “קול הלקוח”(Voice of the Customer-VOC) נבחר על ידי Virgin Money לשיפור נאמנות ושביעות רצון הלקוחות. השימוש בפתרון של נייס יסייע לחברה לקבלת תובנות בזמן אמת באשר להעדפות הלקוח ולפעול על פיהן, על מנת לשפר את חוויית הלקוח. נייס פיזבק מציעה פתרון שלם המאפשר לווירג’ין מאני לאסוף משוב לסקרים באמצעות מסרונים, דוא”ל ומענה קולי על מנת לנתח את חווית הלקוח במיגוון נקודות ממשק, כולל מרכז שירות הלקוחות של החברה, חנויות, אתר האינטרנט וטרקלינים. וירג’ין מאני תוכל לפלח את המידע שנאסף על פי פרמטרים שונים על מנת לפתח הבנה מעמיקה יותר של בסיס הלקוחות שלה, לזהות הזדמנויות עיסקיות אסטרטגיות ולשפר את תפעול השירות.

וירג’ין מאני תוכל גם להשתמש במידע להעברת משוב לנציגי שירות הלקוחות על מנת לשפר את השגת הפתרון בשיחה הראשונה עם הלקוח ולשפר את היעילות התפעולית במרכז שירות הלקוחות. לדוגמא, תוצאות המשוב עשויות לחשוף כי יש להעמיק את הידע של נציגי שירות מסויימים בנושא משכנתאות על מנת שיוכלו לפתור במהירות גבוהה יותר פניות של לקוחות. על ידי טיפוח השיפור בביצועים תוכל וירג’ין מאני להגביר הן את חוויית הלקוח והן את מחוייבות העובדים.

“אנו שואפים להציג מודל בנקאי טוב יותר המציע ללקוחות ערך מוסף ייחודי ומעודד את עובדינו לספק שירות טוב יותר”, אמר בריאן ברודי, מנהל לקוחות והפצה בווירג’ין מאני. “פתרון נייס פיזבק יסייע לנו לחזק את השירות ולבנות נאמנות חזקה יותר למותג באמצעות הקשבה ללקוח ונקיטת צעדים פרואקטיביים להענקת חווייה טובה יותר.”

“אנו שמחים לטפח את שיתוף הפעולה שלנו עם קבוצת וירג’ין”, אמר גיא יניב, מנכ”ל פתרונות ניהול חווית לקוח בנייס. “וירג’ין מאני היא כבר עתה ספקית שירות מהשורה הראשונה בתעשיית הבנקאות. הפתרון של נייס יאפשר לחברה לשלב תובנות ברמה גבוהה בתפעול ובכך אף לחזק את מעמדה”.

תגובות סגורות