חדשות- אלקטרוניקה

גילת תספק לצה”ל טרמינל צבאי נישא לתקשורת טקטית מתקדמת

הטרמינל, קל ונייד, מאפשר תקשורת נתונים, וידאו וטלפוניה, גם בתנאי השטח הקשים ביותר באמצעות תקשורת לוויינית בפס רחב. פתח תקווה, ישראל – 23 באפריל, 2013 – חברת גילת רשתות לוויין (נאסד”ק ובורסת ת”א: GILT), מובילה עולמית בפיתוח, ייצור ושיווק מוצרים ושירותים לרשתות תקשורת לווייניות, הודיעה היום כי צה”ל בחר בטרמינל התקשורת הלווינית הנישא של החברה, ה-SatTrooper-1000 , לתקשורת טקטית מתקדמת בשדה הקרב. הטרמינל הנישא פותח במיוחד על מנת לענות לצרכים המיוחדים של כוחות השדה של צה”ל.

 הטרמינל יאפשר לחיילים בשטח להתחבר לרשת התקשורת הלווינית ולהעביר מידע אמין, כולל צילומי וידאו, בקצבים של פס רחב. במשקל קל במיוחד של 13 קילו, הטרמינל קומפקטי ונוח לנשיאה. התקנתו אורכת מספר דקות, וניתנת להתקנה ע”י חייל בודד. העיצוב המוקשח של האנטנה בעלת מיקוד אוטומטי, מאפשר קישוריות מהירה גם בתנאי השטח הקשים ביותר.

“שדה הקרב של היום מבוסס על לוחמת רשת, עובדה המגבירה את חשיבות מערכות התקשורת הלווייניות הנפרסות במהירות”, אמר תא”ל (מיל’) משה (צ’יקו) תמיר, סמנכ”ל לביטחון וביטחון פנים בגילת. “עליונות מודיעינית  הנה צורך קריטי בשדה הקרב בכל מקום ובכל זמן. בעת פיתוח טרמינל ה- SatTrooper, לקחנו בחשבון את תנאי הלחימה הקשים והתובעניים ביותר, כך שיהיה מותאם לדרישות התקשורת התובעניות ביותר של צה”ל”.

למידע נוסף על מערכות של גילת בתחום הביטחון וביטחון הפנים, אנא בקרו באתר http://www.gilat.com/On-the-Move.

תגובות סגורות