חדשות אלקטרוניקה

מלאנוקס מכריזה על הדגמה ראשונה בעולם לפלטפורמות אית’רנט פתוח

פתרון פלטפורמת ה Open Ethernet™ מאפשר למשתמשים לשלוט על רשתות מתגי האית’רנט לשם הגברת הנצילות, היעילות וההחזר הכולל על ההשקעה

סאניוויל קליפורניה ויקנעם ישראל – 30 באפריל 2013 – מלאנוקס טכנולוגיות (NASDAQ: MLNX; מלנקסTASE:), מובילה עולמית באספקת פתרונות קישוריות מקצה לקצה עבור שרתי מרכזי נתונים ומערכות אחסון, הודיעה היום כי תקיים הדגמה ראשונה בעולם לפלטפורמת האית’רנט הפתוח הדגמת פלטפורמת האית’רנט הפתוח תכלול פתרון ניתוב מבוסס   Quagga הפועל בקוד הפתוח על מתגי מלאנוקס מבוססי  SwitchX® במהירות10/40/56GbE . יוזמת  האית’רנט הפתוח של מלאנוקס מהווה חלופה למתגי אית’רנט הקיימים בגישת הקוד הסגור המסורתית, ומאפשרת ללקוחות גמישות מלאה וחופש לעצב באופן אישי את מרכזי הנתונים שלהם על מנת לשפר את הנצילות, היעילות וההחזר הכולל על ההשקעה. ההדגמה תאפשר להבין כיצד לקוחות יכולים להשתמש בתוכנת הניתוב Quagga כקוד פתוח או בגרסה משלהם ל- Quagga על גבי רשת מתגי האית’רנט של מלאנוקס.

“השוק עובר להשתמש יותר ויותר ב- SDNורשתות מבוססות קוד פתוח, המציעות מגוון של יתרונות להגברת היעילות של מרכזי נתונים”, אמר גלעד שיינר, סמנכ”ל שיווק במלאנוקס. “ההדגמה עם הקוד הפתוח מבוסס  Quagga תדגיש שבעזרת אית’רנט פתוח ניתן לעצב באופן אישי תוכנות של קוד פתוח על גבי מתגי האית’רנט במהירות 40  ו- 56 גיגהביט לשנייה של מלאנוקס, ובכך לתת ייחודיות ללקוחותינו ולסייע בהגברת היתרונות שבתשתית הרשתות שלהם תוך כדי צמצום עלויות”.

תגובות סגורות