ריט חושפת טכנולוגיה חדשה לתקשורת אלחוטית מהירה ומאובטחת

טכנולוגיית ה-Beamcaster תוצג לראשונה בשבוע הבא בתערוכת Interop בלאס-וגאס

(תל אביב, 30 באפריל 2013)  חטיבת התקשורת האלחוטית של ריט טכנולוגיות (נאסד”ק: RITT) תשיק בשבוע הבא בתערוכת Interop בלאס-וגאס את טכנולוגיית ה-Beamcaster לתקשורת אלחוטית מהירה המבוססת על קישוריות אופטית. 

הטכנולוגיה החדשה מוגדרת על-ידי החברה כמהפכנית, ומציעה  מענה ייחודי לאתגרי האבטחה, קצבי הגלישה ונוחות ההתקנה.  Beamcaster מאפשרת גלישה והעברת נתונים במהירות גבוהה במיוחד באמצעות קישור אופטי דו-כיווני, ומתאפיינת בשכבות אבטחה המשפרות משמעותית את אבטחת קישוריות הרשת בהשוואה למקובל ברשתות אלחוטיות רגילות.

השימוש בקישוריות האופטית של Beamcaster מקטין משמעותית את הזמן והמאמץ הנדרשים להתקנת תשתיות רשת חדשות ומייעל את הקצאת המשאבים בארגון. כמו-כן, ניתן לשלבה ברשתות קיימות בחללים פתוחים גדולים, חדרי לימוד, מתקנים רפואיים ועוד – וכך לשפר משמעותית את רמות הביצוע, הגמישות והאבטחה הרשתית.

פתרון ידידותי לסביבה

“פיתחנו את Beamcaster כדי לספק מענה הולם לארגונים המבקשים להקים רשת אלחוטית מהירה ומאובטחת”, אמר המשנה למנכ”ל ריט טכנולוגיות, מוטי חניה. “הפתרון המערכתי שפיתחנו הוא ידידותי לסביבה ומהווה אלטרנטיבה למערכת הכבילה הקלאסית ברמת הגמישות, הניידות והמחיר. Beamcaster ניתנת להתקנה במשרדים גדולים בתוך שעות ספורות בלבד, בין אם משתמשים בה כרשת עיקרית או כרשת גיבוי יעילה. ניתן גם לנייד את הרשת לפריסה מיידית במקרים של מעבר לקומות אחרות, או אפילו לבניין אחר. פתרון פשוט ויעיל זה נותן מענה לצרכים האמיתיים של מנהלי מערכות המידע בארגון”.

תגובות סגורות