חדשות היום

חברת סאנטק (Suntech) השיקה לראשונה, מערכת אגירת אנרגיה סולארית למגורים (RESS)

מערכת RESS  החדשה הושקה בסוף השבוע בתערוכת InterSolar במינכן,  התערוכה הגדולה באירופה בתחום הסולארי

חברת Suntech, החברה המובילה בעולם בתחום האנרגיה הסולארית, השיקה בסוף השבוע מערכת אגירת אנרגיה סולארית למגורים (RESS). המערכת החדשה הוצגה לראשונה בתערוכת InterSolar 2013 , שהתקיימה במינכן שבגרמניה.

 מערכת אגירת האנרגיה החדשה של סאנטק למערכות סולאריות במגזר הביתי, פותרת לראשונה את הבעיה הקיימת במערכות פוטו וולטאיות, שיכולות כיום להמיר את אנרגית השמש לחשמל, רק בשעות אור היום.

דבר זה גורם לפער בין שעות שיא לביקוש חשמל, לבין לשעות שיא תפוקת החשמל. צריכת השיא של חשמל היא עם חזרת אנשים עובדים לבתיהם, בשעות הערב. בשעות אלו, שהן שעות שקיעה או אחריה, היכולת לייצר חשמל מאנרגיה סולארית נמצאת בשפל עם התמעטות הקרינה.

במערכת האגירה החדשה, אנרגיית השמש תיאגר בסוללת ליתיום במהלך שעות היום, ומשם תסופק למכשירי החשמל בבית. כאשר הבטריות יגיעו לטעינה מלאה, תסופק האנרגיה העודפת לרשת של חברת החשמל. בשעות הלילה, יסופק החשמל לבית באמצעות האנרגיה שנאגרה במהלך היום בסוללה. עם פריקת הסוללה, יסופק החשמל לבית ע”י רשת החשמל הרגילה.

מערכת האגירה החדשה מתאימה למערכות פוטו וולטאיות בהספק של 4.5 קילו וואט לשעה עד 17.8 קילו וואט לשעה, והיא כוללת ממשק מסך מגע להפעלה מהירה, ומערכת בקרה חכמה עם גישה מרחוק לשליטה בזמן אמת באמצעות מחשב נייד או סמארטפון.

תהליך שיווק ומכירת מערכת האגירה החדשה של סאנטק, יחל בקרוב גם בישראל באמצעות חברת אנרפוינט ישראל, המפיץ הראשי של מוצרי סאנטק בישראל.

לדברי מנהל המכירות של סאנטק באיזור אירופה, טילו קינקל “אנו ממשיכים גם להשיק פתרונות חדשניים על מנת לענות לצרכיהם של הלקוחות, כגון מערכת אגירת אנרגיה למגורים המעניקה פתרון יעיל לנושא האנרגיה, 24 שעות ביממה”.

תגובות סגורות