חדשות היום

“ישראל היא בירת הסטארט-אפים של תעשיית הסמיקונדקטורס העולמית”

ג’ון צ’ילטון, מבכירי סינופסיס העולמית: “ישראל היא בירת הסטארט-אפים של תעשיית הסמיקונדקטורס העולמית”

ג’ון צ’ילטון, סגן נשיא בכיר לשיווק ואסטרטגיה בסינופסיס העולמית השתתף השבוע (ג’) כאורח הבכיר בכנס  2013 SNUG (Synopsys Users Group) שערכה חברת סינופסיס בהרצליה. SNUG ישראל הוא חלק מסדרת כנסים שמקיימת סינופסיס בכל העולם (כ- 13 כנסים במרכזים החשובים של תעשיית המוליכים למחצה העולמית). SNUG הוא כנס המשתמשים הגדול ביותר של תעשיית האלקטרוניקה ומפגיש מהנדסים עם שותפים בכירים בתחום תכנון השבבים, ועם משתמשים נוספים ומאפשר להם לחלוק ביניהם מידע מעשי. צ’ילטון, שיסיים היום (ה’) ביקור בן 3 ימים בישראל, הוא חבר ההנהלה הבכירה של סינופסיס, ואחראי על כל מערך השיווק של סינופסיס הכולל: שיווק מוצרים ופתרונות, שיווק עסקי, פיתוח עסקי, אסטרטגיה ותכנון. צ’ילטון הצטרף לסינופסיס בעקבות רכישת חברת  Arkos Design(בה כיהן כמנכ”ל) על ידי סינופסיס בשנת 1995.

צ’ילטון התייחס לתעשיית השבבים בישראל ואמר כי ישראל היא מהשווקים החשובים ביותר עבור סינופסיס. “ישראל היא בירת הסטארט-אפים של תעשיית הסמיקונדקטורס העולמית” אמר צ’ילטון והוסיף: “המהנדסים הישראלים עובדים על הפיתוחים המאתגרים ביותר בעולם. אנחנו שמחים על ההזדמנות לעבוד עם אנשי הפיתוח המדהימים של ישראל. סטארט-אפ ישראלי שיש לו רעיון טוב, ושיש שוק למוצר שלו, לא יכול להרשות לעצמו להיכשל בבניית הצ’יפ. אנחנו כאן על מנת לתת למפתחים בישראל את הכלים הטובים ביותר ולהעמיד לרשותם את צוות המומחים של סינופסיס מהארץ ומהעולם על מנת שיצלחו את יעדי הפיתוח שלהם”.

בכנס SNUG ישראל הציגו לקוחות סינופסיס את הניסיון שלהם בעבודה עם כלים של סינופסיס. בכנס השתתפו מעל 500 מהנדסים מ- 70 חברות היי-טק שפועלות בישראל. 10 מאמרים הוצגו על ידי  מהנדסים הנמנים על לקוחות החברה הנוגעים לשימוש היום-יומי בכלים של תעשיית המוליכים למחצה והוצגו פתרונות שמציעים הן המשתמשים והן חברת סינופסיס.

מתי ויסמן, המנהל הטכני (Director Applications Consulting) של סינופסיס ישראל סיכם את הכנס: “SNUG 2013 הוא הכנס ה-  13 ברציפות שסינופסיס עורכת בישראל בשנים האחרונות. שביעות הרצון שהוצגה במשוב הלקוחות בסיום הכנס הייתה הגבוהה ביותר מאז שהתחלנו את הכנסים בישראל. סינופסיס מסיימת שנה מוצלחת מאוד ובכוונתנו להמשיך ולחזק את הקשר מול הלקוחות בישראל ולהציע את הפתרונות לאתגרים העתידיים של תעשיית השבבים.”

תגובות סגורות