חדשות אלקטרוניקה

לוקהיד מרטין זכתה בחוזה למתן שירותי IT ותקשורת עבור חיל האוויר האמריקני

לוקהיד מרטין זכתה בחוזה למתן שירותי IT ותקשורת עבור חיל האוויר האמריקני במחוז וושינגטון הכולל אספקת אמינות תקשורתית משופרת, שרידות, יכולות מידע ותמיכה בהיקף של כ-320 מיליון דולר. במסגרת החוזה החדש, שנחתם למשך שנה אחת וכולל אופציה לתשע שנים, תנהל לוקהיד מרטין את רשת מרכז הפיקוד, אשר תומכת ברשת תקשורת טכנולוגיות המידע של איזור הבירה הלאומית של חיל האוויר. הרשת נמצאת בשימוש בקרב כל עובדי חיל האוויר באיזור וושינגטון הבירה – לרבות הפנטגון, ובסיסי חיל האויר אנדרוז ואנקוסטיה-בולינג. השירותים יכללו תמיכה במחשבים שולחניים, יישומים ארגוניים, תוכניות, שירותי פרויקטים והנדסה ותמיכה במרכז הפיקוד הצבאי הלאומי (NMCC).

בנוסף להאחדת האתרים, תיצור לוקהיד מרטין סביבת מיחשוב שיתופי (SCE) – מעבר של פלטפורמות ארגוניות על פני תשתית מאוחדת של אחסון, מחשבים, רשתות וסביבת וירטואליזציה – ותקים סביבת מיחשוב וירטואלית. פרויקט ה-SCE שואף להגשים את החזון של קבוצת התקשורת ה-844 של חיל האוויר: ריכוזיות, מיטוב ואספקת מצוינות.

סביבת המיחשוב השיתופי החדשה תספק את סביבת השרתים הווירטואליים של הדור הבא, אשר תאפשר לבצע האחדה של מאות שרתי רשתות, אשר פועלים כיום באין-ספור מיקומים ברחבי איזור בירת ארה”ב. ההאחדה של מרכזי הנתונים היא יוזמה מרכזית של מחלקת ההגנה, שמטרתה למקסם משאבים, להגביר את יעילות עומסי העבודה ולהפחית את עלויות התפעול.

תגובות סגורות