חדשות היום
בנצי ברנדס, מנכ'ל משותף - סרוויס ווייז

Salesforce.com ו-Oracle בעננים: הכריזו על שותפות אסטרטגית חדשה

בנצי ברנדס, מנכ”ל משותף בחברת ServiceWise יישומים עסקיים, אומרת: “כשותפת זהב של salesforce.com בישראל,  אנו מברכים על שיתוף הפעולה בין 2 הענקיות. המקצועיות המופגנת בשיתוף פעולה זה תסייע לנו גם בשוק הישראלי כדי לספק ביצועים מרשימים לארגונים. העובדה שחברה כמו Oracle בוחרת לחשוף שת”פ אסטרטגי עם Salesforce.com , ימים בודדים לאחר חשיפת השת”פ עם מיקרוסופט,  מעידה על המובילות הטכנולוגיות ועל התבססותה של Salesforce.com  כאחת מהחברות התוכנה המתקדמות בעולם”

 ServiceWise יישומים עסקיים, המתמחה במתן ייעוץ ושירותים מקצועיים בתחום CRM, שותפת זהב של Salesforce.com בישראל, שמחה לעדכן כי שתי הענקיות: Salesforce.comו-Orcale הודיעו אמש על שותפות אסטרטגית חדשה לשילוב ענן של Salesforce.com ו-Oracle.

עפ”י ההודעה ששוחררה ע”י החברות, מתכננת Salesforce.com לבסס את תשתיות הענן שלה, על גבי תשתיות אורקל:  מערכת ההפעלה Oracle Linux, שרתי Exadata, בסיס הנתונים של Oracle.

במסגרת שיתוף הפעולה, Orcale מתכננת לשלב את Salesroce.com במוצרי הענן שלה: Oracle Fusion HCM שלה וה- Finance Cloud.

מארק בניוף, יו”ר מנכ”ל Salesforce.com צוטט כך: “לארי וגם אני מסכימים כי Salesforce.com ואורקל צריכים לשלב את העננים שלנו. ה-CRM של Salesforc.com משולב עם Fusion HCM של אורקל והענן הפיננסי יאפשר לנו להנות מהטוב שבשני העולמות: הפשטות של salesforce.com בשילוב עם העוצמה של אורקל”.

לארי אליסון, מנכ”ל אורקל, אמר: “כאשר לקוחות בוחרים יישומי ענן, הם מצפים למימושים מהירים בעלות נמוכה, הם גם מצפים לאינטגרציות יישומיות לעבודה נכונה מחוץ לקופסא, גם כאשר היישומים הינם מיצרנים שונים. זו הסיבה שמארק ואני מאמינים כי זה חשוב ששתי החברות שלנו עובדות יחד כדי לאפשר לזה לקרות ולשלב את ענני Salesforce.com ואורקל”.

פרקר האריס, מייסד שותף וסגן נשיא בכיר בחברת Salesforce.com ציין כי מעל מיליארד טרנזקציות עוברות מידי יום על לתשתיות ה Oracle הקיימות ב Salesforce.com. שיתוף הפעולה יאפשר ללקוחות להנות מעבודה יעילה יותר. הרחבת תשתיות Oracle בכל מרכזי הדטה סנטר תאפשר לנו להקטין את מספר השרתים, צמצום שטחים ועלויות אנרגיה באופן משמעותי, תוך אבטחה לביצועים גבוהים ואמינות טובה יותר של המערכות לטובת לקוחותינו”.

בנצי ברנדס, מנכ”ל משותף בחברת ServiceWise יישומים עסקיים, אומרת: “כשותפת זהב של salesforce.com בישראל,  אנו מברכים על שיתוף הפעולה בין 2 הענקיות. המקצועיות המופגנת בשיתוף פעולה זה תסייע לנו גם בשוק הישראלי כדי לספק ביצועים מרשימים לארגונים. העובדה שחברה כמו Oracle בוחרת לחשוף שת”פ אסטרטגי עם Salesforce.com , ימים בודדים לאחר חשיפת השת”פ עם מיקרוסופט,  מעידה על המובילות הטכנולוגיות ועל התבססותה של Salesforce.com  כאחת מהחברות התוכנה המתקדמות בעולם.”.

 

תגובות סגורות