חדשות- אלקטרוניקה

רד בנד משתפת פעולה עם Vector לאספקת פתרון עדכון לתעשיית הרכב

 יציעו פתרון משותף לעדכון יחידות הבקרה האלקטרוניות ברכבים באמצעות שימוש בטכנולוגיית דלתא דרך האויר. הפתרון המשותף מאפשר חסכון עלויות וזמן

וולת’הם, מסצ’וסטס – 4 ביוני, 2013 – רד בנד תוכנה, המובילה העולמית בשוק ניהול תוכנה סלולרית(MSM)  עם למעלה מ 1.75 מיליארד מכשירים מבוססי תוכנת רד בנד, הודיעה היום על שילוב טכנולוגיית עדכון FOTA שלה ב Flash Bootloader (FBL) של חברת Vector. החברות ישתפו פעולה לשיווק הפתרון המשותף. רד בנד מציעה דרך חדשנית ואופטימלית לביצוע עדכוני קושחה באמצעות הורדה רק של השינויים בין גרסת התוכנה הנוכחית לגרסה החדשה. העדכון יכול להיעשות באמצעות שדרת התקשורת של הרכב או דרך האויר (OTA), ישירות אל יחידות הבקרה האלקטרוניות ברכב (ECUs) על קו הייצור או לאחר שהרכב נמכר לצרכן.

ה FBL של Vector הכולל מספר רכיבים לתכנות מחדש של יחידות הבקרה האלקטרוניות, בניהם: boot loader, flash driver  ו- flash scripts הינו פתרון קומפקטי לתכנות מחדש של יחידות הבקרה האלקטרוניות ביעילות ובהתאם לדרישות התהליך של היצרנים. טכנולוגיית FOTA של רד בנד מאפשרת עדכון מהיר ומאובטח רק של השינויים (הדלתא) בין גרסאות הקושחה המוטמעות על יחידות הבקרה האלקטרוניות, ללא צורך לשלוח את כל קובץ עדכון הקושחה החדש.

הפתרון המשותף יפחית עלויות אחריות ועלויות התפעול:

ליצרניות הרכב- חסכון של זמן וכסף הודות לתכנות מהיר ועדכון של יחידות הבקרה האלקטרוניות בקו הייצור, כמו גם ביצוע עדכונים בשטח.

לצרכנים- ביטחון שהמכונית שלהם מתוחזקת ביעילות לכל אורך חיי הרכב תוך הפחתת הזמן על תחזוקה.

לספקי Tier one- יכולת לספק פתרונות חדשניים ומבודלים, תוך הפחתת הסיכון של עדכוני תוכנה במהלך הייצור.

עפ”י Strategy Analytic, מספר שורות הקוד ברכב גדל מ 1,000 בשנת 1990 ל 100 מיליון בשנת 2012, ומספר זה ממשיך לגדול ככל שהתוכנה ברכב הופכת יותר מסובכת. בנוסף, גם מספר יחידות הבקרה האלקטרוניות ברכבים גדל. בכלי רכב מתקדמים, יכולים להיות כ100 יחידות בקרה אלקטרוניות.

“תעשיית הרכב לומדת במהירות כיצד לנצל טכנולוגיות שכבר הוכחו בתעשיית המובייל. Vector ורד בנד הינן שותפות אסטרטגיות. השילוב ההדוק של שני המוצרים שלנו מהווה  את הצעד הבא ומאפשר להבטיח שהכמות ההולכת וגדלה של תוכנה המותקנת על יחידות הבקרה האלקטרוניות תעודכן תמיד במהירות ובצורה מאובטחת”, אמרה לורי סילביה, סמנכ”לית שיווק ברד בנד.

לדברי ארמין האפל, מנהל מוצר האחראי על Flash Bootloader ב Vector, “רד בנד הינה שותפה אמינה ואנו שמחים לעבוד במשותף ולהביא את הפתרון המשולב שלנו לעולם הטלמטיקה הצומח. יחד אנחנו נציע פתרון הוליסטי ייחודי לעדכון מאובטח, בטוח ויעיל של כל מערך יחידות הבקרה האלקטרוניות. לפתרון זה יתרונות משמעותיים בחסכון זמן וכסף עבור ספקי Tier one, יצרני הרכב והצרכנים”.

תגובות סגורות