חדשות היום
חדשות אלקטרוניקה

DSPG תספק שבבי VoIP ל-Yealink הסינית, מיצרניות ציוד ה-VoIP הגדולות בעולם

(הרצליה, 30 ביולי 2013)  ספקית שבבי המולטימדיה DSPG (נאסד”ק: DSPG) הודיעה היום על הסכם לאספקת שבבי VoIP עבור קו מוצרי הטלפוניה האלחוטית החדש של Yealink הסינית. Yealink היא אחת מחמש יצרניות טלפוני ה-VoIP בפרוטוקול SIP הגדולות בעולם, ועם לקוחותיה נמנים מפעילי תקשורת ב-140 מדינות.   

שבב ה-VoIP של DSPG מאפשר איכויות שמע גבוהות, ביטול רעשי רקע, טווח קליטה רחב ויישומים כמו שיחות ועידה מרובות משתתפים באיכות HD. השבב של DSPG, אשר ישולב בסדרת W52P החדשה של Yealink, יסייע ליצרנית הסינית להפחית בהוצאות הפיתוח והחומרה ולקצר את זמן הפיתוח של קו המוצרים החדש, המיועד לשוק המשרדים הקטנים והבינוניים.

“שבב ה-VoIP של DSPG מאפשר לנו להציע ללקוחות הסופיים טלפון בעל ביצועים מעולים ובעלות נמוכה יחסית”, אמר סמנכ”ל סגן-נשיא בכיר לשיווק ומכירות ב-Yealink, סטון לו. “הטכנולוגיה של DSPG תאפשר לנו גם להטמיע בזמן קצר טלפוניVoIP  באיכות HD במקומות בהם קיים ביקוש לאיכויות קול גבוהות”.

סגן-נשיא מוצרי ה-VoIP ב-DSPG, פרדי רביע, הוסיף: “Yealink ידועה כחברה חדשנית והיא אחת ממובילות שוק ה-VoIP. שיתוף הפעולה עמה יגדיל את הנתח של DSPG בשוק ה-VoIP ויסייע לנו לממש את היעדים שהצבנו לעצמנו בשוק זה. השבב שלנו יסייע ל-Yaealink להמשיך לספק טלפונים בעלי ביצועים מצוינים ומגוון עשיר של יישומים, במחירים נמוכים יחסית”.

[sam id=”16″ codes=”true”]

תגובות סגורות