חדשות- אלקטרוניקה

Nujira מרחיבה את השותפות עם טאואר-ג’אז

Nujira מרחיבה את השותפות עם טאואר-ג’אז, לקראת ייצור  Envelope Tracking IC לטלפונים חכמים. ההכנסות השנתיות של אפליקציות אנאלוגיות עבור טלפונים ניידים 4G צפויות   לצמוח  מ- $827M  ב- 2012 ל- 2.9$ מיליארד עד 2017 עם שיעור צמיחה שנתי מוערך של 29%

Nujura Ltd. המובילה העולמית בטכנולוגית – Envelope Tracking (ET)  וטאואר-ג’אז מודיעות היום על הארכת הסכם השותפות  בניהן שיכלול יצור של רכיב מודולארי Coolteq.L ET  חדיש עבור מכשירי טלפון סלולרי תומכי  LTE .

טכנולוגית ה ET מסייעת להורדת הספק הצריכה של טלפונים חכמים G4 ולשיפור אורך חיי הסוללה באמצעות אספקת מגבר ההספק (PA) לאות הגורמת צמצום דרמטי של צריכת ההספק של ה PA המשדר את האות לאנטנה.

כל מי שמשתמש בטלפונים G4, חווה התרוקנות מהירה של סוללות. טכנולוגיות רבות מפותחות כיום במטרה להוריד את כמות הצריכה בטלפונים מסוג זה, אבל ET הפכה להיות לסטנדרט הבסיסי ביותר בקרב  משתמשי LTE רבים  . Nujira היא המובילה העולמית ב- ET ולכן ביכולתה לקחת נתח גדול מהשוק. לפי  ספקית המידע הגלובלית, IHS, התחזיות להכנסות השנתיות לאפליקציות אנאלוגיות למעגלים   משולבים עבור טלפונים ניידים  G4   מראות גידול מ-827$  מיליון ב- 2012 ל- 2.9 $ מיליארד עד 2017, בשיעור צמיחה שנתי של 29% במהלך החמש השנים הבאות.

Nujira בחרה בטאואר-ג’אז, כשותפה עוד בתחילת 2012 והכניסה לייצור,בתחילת החודש, את הNCT-L1300 . הסכם זה מציין את התחזקות והתארכות השותפות במטרה לתמוך במשלוחי הטלפונים החכמים 4G לשנת 2014.

ה-  NCT-L1300  מיוצר בטאואר-ג’אז בטכנולוגיה 0.18 RFCMOS  , המשמשת מאות מיליונים של מוצרי RF עם רכיב HV מותאם בצורה ייחודית.

ה- NCT-L1300 של Nujira הוא בעל ביצועי ET הכי טובים בשוק עלפי כול המדדים החשובים.

טים היינס, מנכ”ל Nujira אמר:” בשנה האחרונה, יצרנו יחסים מצוינים עם טאואר-ג’אז; התהליכים שלהם מספקים לנו שילוב מושלם של ביצועים אנאלוגים גבוהים ויכולות Power Management. למוצר ET  של Nujira יש רוחב פס הגבוה ביותר, תחום  מתחים  הרחב ביותר,slew rate  מהיר ביותר ו ועכבת מוצא הנמוכה ביותר בשוק, המציבות דרישות  טכנולוגיות גבוהות מאד..

טאוארג’אז עומדת בכול הדרישות המחמירות  ועובדת קרוב מאוד אלינו על מנת להבטיח שעורי הצלחה גבוהים וכניסה מהירה לשוק. “

“כחברה המובילה בשוק, טאואר-ג’אז מציעה לנו ניסיון ויכולת יצור התומכים בכמויות היצור הגבוהות של שוק הטלפונים החכמים, ומאפשרת לנו ליצר במחירים

תחרותיים המותאמים לשוק הגדול של ספקי הטלפונים החכמים. המעבר ליצור בכמויות גדולות הוא עבורנו צעד משמעותי וקריטי ביותר, עם יכולת תהליכית  מקצועית, והבטחת יצור בכמויות גדולות במתקני ייצור על פני כמה יבשות, טאוארג’אז, היא השותף הנכון עבור Nujira ” הוסיף היינס.

ל- Nujira טכנולוגיות בעלות פוטנציאל גבוה, וטכנולוגית ה-ET תגיע לשיעור של     100% בטלפונים חכמים מבוססי LTE ב-2014. אנחנו נרגשים להיות השותפים של החברה ולתמוך בה בייצור NCT-L1300 . השבבים של Nujira משלבים תקשורת אלחוטית ואנרגיה חכמה, שני תחומים הנמצאים  בצמיחה וגדילה  משמעותיים בטאואר- ג’אז”, אמר ראסל אלוואנגר, מנכ”ל טאואר-ג’אז. “כאחת מיצרניות השבבים הגדולות ועם יכולת יצור בשלוש יבשות, טאואר-ג’אז מציעה שילוב ייחודי של תהליכים מיוחדים, ופריסת יצור המאפשרת לחברות בצמיחה כמו Nujira, להתבסס  עלינו כספקי הפרוסות שלהם”

ה-NCT-L1300  ארוז באריזת low profile wafer level CSP  ודוגמאות נישלחו למספר לקוחות מובילים במהלך חודש יוני.

תגובות סגורות