חדשות אלקטרוניקה

סיוה תספק מעבדי אותות מתקדמים ליצרנית השבבים היפנית Renesas

מעבדי סיוה ישולבו במערכות תקשורת חכמות המיועדות לכלי רכב. (הרצליה, 9 ביולי 2013)  חברת סיוה (נאסד”ק: CEVA), המספקת טכנולוגיות מתקדמות לתכנון שבבים, הודיעה היום על הסכם לאספקת מעבד האותות הדיגיטלי המתקדם CEVA-XC ליצרנית השבבים היפנית רנסאס אלקטרוניקס (Renesas Electronics). מעבדי האותות של סיוה ישולבו בשבבים שמפתחת רנסאס עבור מערכות תקשורת אלחוטיות חכמות המיועדות לכלי רכב (Intelligent Transport Systems).

רנסאס, שרכשה ב-2010 את NEC, היא אחת מיצרניות השבבים הגדולות ביפן, ומעסיקה כיום כ-34,000 עובדים. מעבדי האותות מבוססי התוכנה של סיוה יאפשרו לרנסאס לפתח ולייצר שבבים בטכנולוגיית SDR (Software Defined Radio) המתאפיינת ברמת ביצועים גבוהה וצריכת הספק מינימלית.

קיצור זמני הפיתוח

“מעבד האותות של סיוה מספק ביצועים וגמישות יוצאי דופן הדרושים בשוק מערכות התקשורת החכמות לכלי רכב, ואפשרות להתאים את שבבי התקשורת לתמיכה בתקנים עתידיים באמצעות שדרוגי תוכנה”, אמר מנהל חטיבת פתרונות הרכב של רנסאס אלקטרוניקס, אצויה נישיהארה. “יותר מכך, סביבת הפיתוח של סיוה מאפשרת למהנדסים שלנו לפתח שבבי תקשורת אלחוטית בזמן קצר ובעלות נמוכה יותר משמעותית”.

מנכ”ל סיוה, גדעון ורטהייזר, הוסיף: “פיתוח גמיש מבוסס תוכנה וצריכת הספק נמוכה הם עמודי התווך של מעבד האותות הדיגיטלי CEVA-XC. תכונות אלו מאפשרות ללקוחותינו לפתח שבבי תקשורת רבי עוצמה המתאימים לכל דרישה ותקן. הטכנולוגיה שלנו נותנת לרנסאס את האפשרות לבדל את שבביה ולהשיג יתרון תחרותי בשוק”.

מעבד CEVA-XC תוכנן במיוחד לענות על בעיות צריכת ההספק, זמני והוצאות פיתוח של שבבים בעלי ביצועים גבוהים. המעבד של סיוה תומך בממשקי אוויר מרובים ובמגוון רחב של יישומים, כמו תקשורת סלולרית, קישוריות, שידור דיגיטלי, תקשורת לוויינית וחשמל חכם.

תגובות סגורות