חדשות היום
חדשות- אלקטרוניקה

One1 תשווק בישראל את פתרון אבטחת המידע של פורטנוקס

חטיבת אבטחת המידע והסייבר בקבוצת One1 חתמה על הסכם לפיו תשווק בישראל את הפתרון Portnox Platform של חברת אבטחת המידע הישראלית פורטנוקס (לשעבר Access Layers).

פתרון האבטחה של פורטנוקס מאפשר לארגון לנטר ולשלוט בגישה של כל רכיב IP המתחבר לרשת הארגונית ועל ידי כך לאכוף את מדיניות אבטחת המידע של החברה. כמו כן, פלטפורמת פורטנוקס  מאפשרת לארגונים לקבל תמונה מדויקת ומקיפה על הנעשה ברשת הארגונית ולקבל החלטות חכמות יותר לניהול, שליטה ובקרה של הרשת. הודות לממשק פשוט וחכם, יכולים מנהלי אבטחת מידע לקבל תמונה מלאה ומפורטת לניהול הגישה באופן גמיש ומידי. הפתרון ניתן ליישום במהירות ובקלות בכל ארגון אשר אינו עושה שימוש ברכיבי סוכן (Agents), מאחר והתקנתו אינה מצריכה שינוי בארכיטקטורת מערכת היעד עליה הוא מותקן. הפתרון מתאים לארגונים בעלי רשת פיסית גדולה ומסועפת, לחברות קטנות המיישמות שירותים על גבי ענן ציבורי, לארגונים המאמצים תשתית וירטואלית (ענן פרטי) וכן ארגונים בעלי רשת היברידית מבוזרת בעלת סניפים מרוחקים.

רוני רויטמן, מנהל חטיבת אבטחת המידע והסייבר, One1: “שילוב הפתרון של פורטנוקס בסל הפתרונות של One1 מעניק ערך מוסף ללקוחותינו בתחום אבטחת המידע, ומשלים את פלטפורמת מוצרי אבטחת המידע שמציעה החברה ללקוחותיה”.

מנכ”ל פורטנוקס, ניר ארן, מוסיף: אנחנו שמחים לצרף את One1 למשפחת השותפים העסקיים של פורטנוקס. שיתוף הפעולה עם One1, שהינה בעלת מוניטין רב וניסיון מוכח בתחום אבטחת מידע, יעניק לשני הצדדים הזדמנויות חדשות ומגוונות להפצת פתרונות פורטנוקס בשוק הישראלי, ומתן כלי בקרה ושליטה אמיתי לחברות ישראליות צומחות, המתמודדות עם מגוון הולך וגדל של משתמשים ומכשירים המתחברים לרשת הארגונית”.

תגובות סגורות