חדשות היום
חדשות אלקטרוניקה

לקראת גביע העולם בכדורגל: טלפוניקה ברזיל בחרה בסרגון להרחבת תשתית ה- LTE בכל רחבי המדינה

לקראת גביע העולם בכדורגל: טלפוניקה ברזיל בחרה בסרגון להרחבת תשתית ה- LTE  בכל רחבי המדינה. טלפוניקה, תחת שם המותגBrazil  Vivo, היא מפעילת הסלולר הגדולה בברזיל ; היקף הפרוייקט: למעלה מ-6 מיליון דולר

סרגון  נטוורקס (נאסד”ק, תל-אביב: CRNT), המומחית מספר אחת בשוק ה-   hauling האלחוטי, מכריזה היום על פרוייקט נרחב נוסף עם טלפוניקה, הפעם בברזיל. טלפוניקה, הפועלת בברזיל תחת המותג Vivo, היא מפעילת הסלולר הגדולה במדינה, עם למעלה מ- 91 מיליון מנויים. כחלק משדרוג הרשת הארצית של טלפוניקה בברזיל והמעבר לטכנולוגיית G4/LTE , תספק סרגון את הפתרונות האלחוטיים שלה, כמו גם, שירותי התקנה ותמיכה. שווי ההזמנות הנוכחיות הוא למעלה מ- 6 מיליון דולר.

הפתרונות של סרגון, המבוססים על משפחת מוצרי FibeAir®, מאפשרים להרחיב את קיבולת הרשת עד פי 4 בהשוואה למוצרים מתחרים. הדבר יסייע לשדרג משמעותית את הרשת הסלולארית של טלפוניקה בברזיל וישפר באופן ניכר את חווית המשתמש. שיפור ושידרוג הרשת הוא חלק מהמאמץ של טלפוניקה, כמו יתר המפעילים בברזיל, להכנת רשתות התקשורת שלהן לקראת משחקי גביע העולם בכדורגל שיערכו במדינה בקיץ הבא.

משחקי גביע העולם, כמו גם האולמפיאדה ב- 2016, מהווים כיום את המניע המרכזי לצמיחת שוק הטלקום הברזילאי. שוק זה צפוי, כבר השנה, להניב הכנסות של כ-117 מיליארד דולר, על פי נתוני חברת המחקרBudde Comm. הממשלה הברזילאית תומכת במאמץ הלאומי להכין את הקרקע לקראת ארועי הספורט החשובים, ומעודדת חברות להשקיע בשדרוג רשתות התקשורת ושירותי הפס הרחב ברחבי המדינה.

“לאור שיתוף הפעולה הארוך שלנו, אנו משוכנעים כי לסרגון יש את המומחיות, היכולות והאופק הטכנולוגי שיאפשרו לנו להשיג את היעד לכיסוי LTE  מלא בכל המדינה, עוד לפני תחרויות גביע העולם בכדורגל ב- 2014,” אמר לאונרדו קפדוויל, מנהל תחום הרשתות בטלפוניקה ברזיל. “אנו מצפים להמשיך ולהדק את הקשרים בינינו לבין סרגון, תוך שאנו מתקדמים בהקמת רשת ה- LTE  המובילה שלנו.”

“מפעילות הסלולר בברזיל נמצאות במירוץ נגד הזמן, והן פועלות במרץ להטמיע רשתות תקשורת מתקדמות עד קיץ 2014,” מסביר עירא פלטי, נשיא ומנכ”ל סרגון. “סרגון גאה להיות שותפה טכנולוגית של חברות התקשורת המובילות בברזיל, ולקחת חלק נכבד בתהליך הפריסה והשדרוג של רשתות LTE במדינה.”

סרגון וטלפוניקה משתפות פעולה כבר מספר שנים, ואף חתמו על הסכם שת”פ גלובאלי בתחילת 2012. כיום מתקינה סרגון את הפתרונות המתקדמים שלה ברשתות של טלפוניקה, ב- 6 מדינות ברחבי העולם. קבוצת טלפוניקה, אחת מחברות הטלקום הגלובליות המובילות בעולם, מספקת פתרונות תקשורת, מידע ובידור ליותר מ- 300 מליון לקוחות ב- 25 מדינות.

תגובות סגורות