חדשות היום
חדשות אלקטרוניקה

חברת ON SEMICONDUCTOR בחרה בטאואר כיצרנית השבבים המובילה לייצור מוצריה

חברת ON SEMICONDUCTOR בחרה בטאואר כיצרנית השבבים המובילה לייצור מוצריה במחצית הראשונה של שנת 2013. טאואר-ג’אז נבחרה בזכות ביצועיה הכלליים המצוינים באיכות, חיסכון בעלויות ותמיכת לקוחות מתמשכת

טאואר-ג’אז הודיעה היום כי נבחרה על ידי חברת ON SEMICONDUCTOR, אחד מלקוחותיה הוותיקים ביותר, כיצרנית השבבים המובילה לייצור מוצריה במהלך המחצית הראשונה של שנת 2013. הקריטריונים העומדים מאחורי בחירה זו כוללים פרמטרים של מצוינות בייצור ותמיכה בלקוח.

טאואר-ג’אז מייצרת עבור חברת ON SEMICONDUCTOR מגוון רחב של מוצרים המבוססים על פלטפורמות טכנולוגיות שונות של החברה, כגון ה-CIS, Power Management, MS/CMOS ועוד. ,

“שיתוף הפעולה ארוך השנים בין ON Semiconductor’s  וטאוואר-ג’אז הביא ליצור מוצרים מוצלחים רבים לשווקים שונים” אמר סיימון קיטון,  נשיא חטיבת מעגלים משולבים ב-  ON Semiconducto. “הטכנולוגיה המתקדמת של טאואר-ג’אז, אפשרה ל- ON Semiconductor’s להגדיל את נתח השוק שלה עם לקוחות קיימים ולקוחות חדשים. אנחנו גאים להכיר בביצועיה המרשימים של טאואר-ג’אז באיכות, חיסכון בעלויות ותמיכה מצוינת בלקוחו לאורך כל השנים. בנוסף אנחנו מוקירים את יתרונות התכנון, היצור והמעבר המהיר לשלב היצור, שקבלנו  משותפתנו טאואר-ג’אז”

” ON Semiconductor היא חברה חדשנית  ואחת מ-10 הלקוחות המובילים של טאואר-ג’אז” אמר אילן רבינוביץ, סמנכ”ל תמיכת לקוחות ומנהל ראשי של היחידה העסקית CMOS בטאואר-ג’אז. אנחנו מאוד מרוצים על שהשגנו את הציון הגבוה ביותר בין הספקים ועלינו על הציפיות שלהם באיכות ובתמיכה בלקוחות. הצוות שלנו שם דגש על תשומת לב והקשבה ללקוחות על מנת שיוכל לספק את הפלטפורמה הטכנולוגית הטובה ביותר ואת יכולות התכנון הטובות ביותר. אנחנו מעריכים מאוד את ההכרה והאמון של ON Semiconductor   ביכולת שלנו לספק שרותי יצור מעולים שיעזרו להם לעבור לדור המוצרים הבא”.

תגובות סגורות