חדשות- אלקטרוניקה

טאואר-ג’אז ו-DMB Technology הקוריאנית מודיעות על התחלת ייצור המוני של שבבים

טאואר-ג’אז ו-DMB Technology הקוריאנית מודיעות על התחלת ייצור המוני של שבבים המיועדים למנורות LED בתעשייה הצרכנית

טכנולוגיית ה-LED  בעלת נוכחות משמעותית בתעשיית התאורה הצרכנית: היקפי אספקת נורות ה-LED  צפויים להגיע לכ-1.3 מיליארד יחידות עד לשנת 2021

טאואר-ג’אז וחברת DMB Technology הקוריאנית הודיעו היום על תחילת ייצור המוני של שבבים המיועדים לרכיבי המרה ישירה של מתח הרשת למנורות LED. השבבים מבוססים על טכנולוגיית ה-Power Management המתקדמת של טאואר, תוך שימוש בפלטפורמת ה-V700 הייחודית של החברה. רכיבי המרה ישירה מחליפים את ממירי ה-AC ל-DC או ספקים ממותגים, ובכך מספקים זרם יציב בטווח רחב של מתחי כניסה, ללא צורך בקבלים וסלילים חיצוניים.

עלייתה של טכנולוגית ה-LED  משפיעה רבות על תעשיית התאורה. הדרישה לשיפור איכות ורווחיות מובילה להסכמה כללית בנוגע לשימוש בתאורת ה- LEDכאשר טכנולוגיה זו עולה כיום על יתר הטכנולוגיות בכל פרמטר מבחינת איכות ויעילות. לפי דו”ח של חברת המחקר Navigant Research שנערך השנה, משלוחי נורות ה- LED בעולם יגדלו מ-68 מיליון יחידות בשנת 2013 ל-1.28 מיליארד יחידות בשנת 2021, על חשבון יתר טכנולוגיות התאורה הצפויות לחוות ירידה.

“שבבי רכיבי ה-LED שאנו מייצרים כיום בטאואר-ג’אז מקבלים כבר היום תגובות מעולות בהתייחס ליעילות המוצר ולביצועיו המתקדמים משמעותית ממוצרים דומים הנמצאים בשוק כיום. טאואר-ג’אז תרמה רבות להצלחה זו, על ידי מתן פתרונות טכנולוגיים לצרכיה הייחודיים של חברת DMB”, אמר ד”ר דונג-יול ג’אונג, סמנכ”ל טכנולוגיות ב-DMB Technology.

“תעשיית ה-LED נמצאת בעלייה בכל העולם, וקוריאה היא שוק חשוב לחדשנות בטכנולוגיה זו. אנו גאים מאוד להיות שחקן מהותי ופעיל בשוק הקוריאני ולעבוד עם שותפים מובילים בתחום כמו DMB”, אמר מייקל סונג, סמנכ”ל מכירות ונשיא טאואר-ג’אז קוריאה. “טאואר-ג’אז הייתה בין היצרנים הראשונים לפיתוח תהליך ה-BCD 700V, ודרך שיתוף הפעולה עם לקוחות מרכזיים בשוק כמו DMB השגנו כמויות ייצור בתהליך זה, תוך חיזוק מעמד לקוחותינו בשוק תאורת ה-LED.”

תגובות סגורות