`Ira_Palti_President-CEO-Ceragon

סרגון משדרגת את תשתיות התקשורת של מפעילת הסלולר Idea, השלישית בגודלה, בהודו

אחוז החדירה של סלולר בהודו עומד על 72% וצפוי להגיע ל- 100% עד 2017;  היקף ההזמנות נאמד במיליוני דולרים

סרגון נטוורקס, המומחית מספר אחת בשוק ה-  Backhaul האלחוטי, הכריזה היום כי Idea Cellular, מפעילת הסלולר השלישית בגודלה בהודו, בחרה בפתרונות סרגון לשדרוג תשתיות התקשורת האלחוטיות ברחבי המדינה. שדרוג הרשת בא במטרה לתמוך בהתפשטות המהירה של טכנולוגית  3G וטכנולוגיות עתידיות. ההזמנות, בהיקף של מיליוני דולרים, כוללות את הפתרון FibeAir®IP-10G    של סרגון וכן מגוון שירותי תכנון והתקנה של החברה.  הפתרונות של סרגון יאפשרו ל- Idea לשדרג את הרשת משמעותית ולספק שירותי מידע מתקדמים ללמעלה מ- 125 מיליון משתמשים.

“הצרכים של שוק הסלולר בהודו משתנים כל הזמן במקביל לגידול בדרישה ליותר רוחב-פס”, אמר אניל טנדן, CTO  ב- Idea Cellular. “הקשר עם שותפה כמו סרגון, שמבינה לעומק את האתגרים הייחודיים של השוק ההודי ומציעה פתרונות גמישים שיכולים להשתנות ולצמוח עם השוק, הוא קריטי עבורינו. בעזרת הטכנולוגיה של סרגון, אנו מצפים לתהליך שדרוג מהיר וכלכלי שיכין את הרשתות שלנו גם לדרישות הקיבולת העתידיות.”

“הודו היא אחד משווקי התקשורת הגדולים בעולם עם פוטנציאל צמיחה אדיר בתחום תשתיות הסלולר,” אמר עירא פלטי, נשיא ומנכ”ל סרגון. “סרגון מתמחה בפריסה מהירה של פתרונות backhaul אלחוטיים בקיבולת גבוהה, באזורים גיאוגרפים שונים.  יכולת זו חיונית על מנת לספק תקשורת מהירה ואיכותית  בכל האזורים  בהם מספקת  Idea שירותים ללקוחותיה.”

בכירים בארגון ה-  GSMA מצהירים כי הודו נתפסת כשוק הסלולר השני בגודלו בעולם, עם 900 מיליון מנויי סלולר, בקירוב. אחוז החדירה של סלולר בהודו עומד על 72% וצפוי להגיע ל- 100% עד 2017. סרגון פועלת בשוק ההודי מאז שנת 2002. היא מעסיקה כיום עשרות עובדים מקומיים ומספקת ציוד לחברות התקשורת המובילות בהודו לרבות Airtel, Tata Telecom, Reliance Communications,  Vodafone ו- Idea. 

תגובות סגורות