חדשות היום

חדשות מאירוע VMworld Europe 2013

שיפור בגיבוי והתאוששות מאסון עבור סביבות וירטואליות. במסגרת אירועי VMworld Europe 2013, המתקיים בימים אלו בברצלונה, הכריזה חברת VMware על גרסה 5.5 של  vSphere Data Protection Advanced, אשר תציב את הרף עבור פתרונות גיבוי והתאוששות מאסון בסביבות הווירטואליות של VMware. גרסה זו כוללת תכונות ייחודיות שנועדו להפחית באופן משמעותי את דרישות האחסון והגיבוי, להאיץ באופן דרמטי את זמן ההתאוששות ולפשט את תהליך ההקצאה של שרותי הגיבוי למכונות הווירטואליות. פתרון זה מסוגל לספק יכולת הרחבה גדולה יותר ושיפור בהגנה על נתונים.

פתרון vSphere Data Protection Advanced 5.5 מונע כפילויות (Deduplication) ועל ידי כך מפחית את צריכת הגיבוי פי ארבע, בהשוואה לטכנולוגיות נפוצות למניעת כפילויות. בנוסף, הפתרון משולב באופן מלא עם פלטפורמת vSphere אשר מאפשרת ניהול פשוט מקצה-לקצה. כך לקוחות יכולים לספק שרותי גיבוי למכונות וירטואליות באופן פשוט, כחלק מזרימת העבודה הטבעית של התשתית הווירטואלית. פתרון זה מסוגל גם לגבות עד 400 מכונות וירטואליות על כל שרת גיבוי של AVDP ובכך להגן בבטחה, על סביבות קטנות ובינוניות של כמה מאות של מכונות וירטואליות, לצד משרדים או סניפים מרוחקים. הגרסה החדשה של VDPA מכילה מנגנון רפליקציה מובנה להעברת נתונים אל אתר משני ובנוסף אינטגרציה ל- EMC Data Domain. כמו כן למוצר קיימת יכולת גיבוי אפליקטיבי על ידי התקנת סוכן יעודי עבור SQL, Exchange, Sharepoint וכו.

לדברי רענן ביבר, מנכ”ל VMware ישראל: “ארגוני SMB הזקוקים להגנה על נתונים בסביבות הווירטואליות של VMware, מתמקדים ביעילות, קלות השימוש והמחיר. הפתרון של vSphere Data Protection Advanced 5.5 מספק בדיוק את התכונות האלו. היעילות של פתרון זה תשמור על עלויות תשתית נמוכות והשילוב עם הפלטפורמה של vSphere תפשט את תהליכי הניהול. זהו המפתח לארגוני IT בעלי צוות ומשאבים מוגבלים”.

חברת VMware  (סימול: VMW) מובילה בפתרונות תשתית ענן וירטואליזציה המאפשרים לעסקים לשגשג בעידן הענן. חברת VMware  מסייעת ללקוחותיה לשנות את הדרך בה הם יוצרים, מעבירים וצורכים את משאבי ה- IT, בהתאם להתפתחות ולצרכים הספציפיים של הלקוח. עם רווחים שעמדו בשנת 2012 על 4.61 מיליארד דולר, לחברת VMware למעלה מ- 500,000 לקוחות ו- 55,000 שותפים עסקיים. מטה החברה ממוקם בעמק הסיליקון עם משרדים ברחבי העולם.

תגובות סגורות