חדשות היום
חדשות- אלקטרוניקה

רד האט משיקה את המהדורה הבאה של Red Hat Enterprise Linux 5

Red Hat Enterprise Linux 5.10 משפרת יציבות, אבטחה ויישומים ארגוניים

 רד האט (Red Hat), הספקית הגדולה בעולם של פתרונות קוד פתוח, הודיעה על שחרור Red Hat Enterprise Linux 5.10, המהדורה המינורית החדישה ביותר של פלטפורמת Red Hat Enterprise Linux

עם דגש על אספקת יציבות גדולה יותר עבור יישומיים קריטיים, מציעה המהדורה החדשה תכונות משופרות של יציבות ואבטחה, כולל גרסה מעודכנת של OpenSCAP  – סורק תצורת פרוטוקול SCAP  לאוטומציית תוכן אבטחה, אשר עומד בתקן SCAP 1. 2 של מכון התקנים והטכנולוגיה הלאומי של ארה”ב (NIST).

Red Hat Enterprise Linux 5.10 מאשררת את מחויבות רד האט למחזור חיים של 10 שנים עבור Red Hat Enterprise Linux, ושומרת על תאימות לאחור עם כל המהדורות הקודמות של Red Hat Enterprise Linux, כולל פלטפורמות חומרה ותוכנה נתמכות.

בנוסף ל- OpenSCAP כוללת המהדורה החדשה גם:

  • MySQL 5.5 – הגרסה היציבה העדכנית ביותר של מסד נתונים בקוד פתוח זה, הכוללת מספר שיפורים במונחי מהירות, סקלאביליות וקלות שימוש. לנוחות הלקוחות כוללת Red Hat Enterprise Linux 5.10 גם את MySQL 5.1, הדרושה כדי לשדרג ל- MySQL 5.5.
  • כלי ניהול מנוי מתקדמים – המספקים עתה יותר תובנות על הדרך בה לקוחות יכולים לטייב וליהנות ממנויי רד האט שלהם. עם Red Hat Enterprise Linux 5.10 יכולים לקוחות להתאים טוב יותר מנויים לצרכי מערכת הייחודיים שלהם, לדווח ולנהל טוב יותר שימוש מנויים ברחבי מלאי גדול יותר של מערכות, ולהוסיף למערכות key value pairs  ניתנים לחיפוש –  הכול בלי צורך לעבור דרך פורטל הלקוחות של רד האט.
  • Red Hat Access – מספק דרך משולבת שקופה לקבלת תשובות עם Red Hat Knowledge הבלעדי, להשתמש בשירותי דיאגנוסטיקה אוטומטיים של רד האט עבור זיהוי בעיות, וקשר עם רד האט ישירות ממסוף לינוקס.
    לקוחות יכולים להשתמש ב-  Red Hat Access כדי לפתור בעיות במהירות ולנתח קבצי log, core dumps  והודעות שגיאה, הכול מתוך Red Hat Enterprise Linux 5.10.

בנוסף, לקוחות Red Hat Enterprise Linux 5.10  בעלי מנויי Red Hat Enterprise Developer, יזכו עתה בגישה ל- Red Hat Developer Toolset 2.0 אשר מציעה למשתמשים מבחר של כלי קוד פתוח פופולריים למפתחים.

לגרסה 2.0 יש קצב מהדורות תדיר יותר, הקיים בנפרד ממחזור החיים של Red Hat Enterprise Linux, ומאפשר למפתחים ליהנות מיתרון כלי פיתוח פתוחים יציבים עבור חדשנות ביישומים.

ג’ון טוטון, סגן נשיא ומנהל כללי של יחידת עסקי פלטפורמות ברד האט, אמר: “השחרור של Red Hat Enterprise Linux 5.10 ממשיך את מחויבות רד האט למחזור חיים בן 10 שנים של פלטפורמות Red Hat Enterprise Linux, עם יכולות חדשות להבטחת חיוניות הפלטפורמה עבור השנים הבאות. עם דגש על אבטחה ויציבות,  Red Hat Enterprise Linux 5.10 כוללת עתה כלם כמו Red Hat Access ו- OpenSCAP, כדי לעזור למנהלי מערכת לאפשר אמינות ואבטחה משופרת אפילו ליישומים קריטיים יותר”.

תגובות סגורות