חדשות- אלקטרוניקה

גילת משיקה את CellEdge

גילת משיקה את CellEdge, פתרון חדשני של תחנת בסיס סלולארית קטנה המחוברת בלווין ומיועדת עבור איזורי פריפריה מרוחקים

 הטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת אספקת שירות בעלות משתלמת לאיזורים מחוץ לטווח השירות שבהם אלפים בודדים של תושבים, תוך צמצום עלויות של עד 80%

 פתח תקווה, ישראל – 4 בפברואר, 2014 – חברת גילת רשתות לוויין (נאסד”ק ובורסת ת”א: GILT), מובילה עולמית בפיתוח, ייצור ושיווק מוצרים ושירותים לרשתות תקשורת לווייניות, הודיעה היום על השקת CellEdge, פתרון משולב של  תחנת בסיס סלולארית קטנה שתוכננה במיוחד עבור איזורי פריפריה מחוץ לטווח השירות.

גילת מינפה את מומחיותה הנרחבת בתשתית רשת בפריפריה על-מנת לספק פתרון בר-השגה מקצה לקצה. CellEdge מספק:

  • יכולת להעניק שירותי 2G ו-3G בעלות משתלמת באיזורים מחוץ לטווח השירות.

  • צריכת אנרגיה בעוצמה ממוצעת של 80 וואט, כולל תחנת הבסיס הסלולארי וטרמינל התקשורת הלוויני בצורה אופיינית, המצמצמת באופן משמעותי הוצאות תשתית עבור מערכת החשמל והמערכת הסולארית.

  • אופטימיזציה של רוחב הפס הלווייני באמצעות אלגוריתם יעיל ביותר וסדרה של טכניקות דחיסת קול/מידע יעילות המביאות לצמצום עלויות תפעוליות של עד 80%.

“בעבר, עלויות התשתית לא אפשרו למפעילים סלולאריים לספק קישוריות לאזורי פריפריה מחוץ לטווח השירות עבור אוכלסיות של אלפים בודדים”, אמר ארז ענתבי, מנכ”ל גילת רשתות לוויין. “כעת, עם CellEdge, למפעילים יש פתרון ייחודי שיכול להפחית באופן משמעותי את הוצאות התשתית והתפעול, דבר המאפשר להם לספק שירותים תוך צמצום עלויות לאזורים המרוחקים ביותר בפריפריה”.

תגובות סגורות