חדשות היום

סאנדיסק הכריזה בתערוכת המובייל בברצלונה על כרטיס ה-microSD בנפח הגדול בעולם

16 שעות של וידאו ב-HD מלא, 7500 שירים, 3200 תמונות ולמעלה מ-125 אפליקציות – והכל על כרטיס זכרון אחד – לסמארטפון או לטאבלט. חברת סאנדיסק, המובילה העולמית בפתרונות אחסון, הכריזה בתערוכת המובייל בברצלונה, על כרטיס Ultra microSDXC – כרטיס זיכרון, הקטן מגודל ציפורן, בנפח של 128GB, שזוכה לתואר כרטיס ה-microSD בעל הנפח הגדול בעולם. הכרטיס יאפשר למשתמשי הסמארטפונים והטאבלטים להשתמש במכשיריהם כאילו אין להם מגבלת איחסון, ולשמור  אלפי שירים, תמונות ושעות של וידאו. 

קיבולת האיחסון של הכרטיס גבוהה פי 1,000 בהשוואה לכרטיס ה-microSD הראשון שהושק על ידי סאנדיסק בשנת 2004, בנפח של 128MB. על הכרטיס החדש ניתן לשמור 16 שעות של וידאו ב-HD מלא, 7500 שירים, 3200 תמונות ולמעלה מ-125 אפליקציות.

הכרטיס מיועד לבעלי סמארטפונים וטאבלטים מבוססי אנדרואיד, והוא אידיאלי לאחסון וידאו באיכות HD מלא, תמונות ברזולוציה גבוהה, מסמכים ויישומים. ניתן להוריד מחנות ה-Google Play את אפליקציית ה-SanDisk Memory Zone שמסייעת בגישה ובגיבוי של כל התיקיות מהמכשיר הנייד שלהם למקום אחד. כחלק מהאפליקציה, השיקה סאנדיסק את ה-OptiMem, המאפשר למשתמשים לשפר את השימוש בזיכרון הפנימי של המכשיר שלהם, ע”י העברה  אוטומטית של תמונות וסרטונים ישנים יותר מהזיכרון הפנימי לכרטיס הזיכרון. היישום אף יתריע בפני המשתמש כאשר רמת הזיכרון במכשיר תרד מעבר לרף שנקבע מראש.

[sam id=”16″ codes=”true”]

תגובות סגורות