חדשות היום

EMC ישראל מודיעה על מינוי אלוף (במיל.) עידו נחושתן ליועץ אסטרטגי בכיר

EMC ישראל מודיעה היום על מינויו של מפקד חיל האוויר לשעבר, האלוף (במיל.) עידו נחושתן ליועץ אסטרטגי בכיר של החברה. נחושתן כיהן כמפקד חיל האוויר בין השנים 2008 ל-2012. קודם לתפקידו זה, שירת כראש אגף התכנון במטה הכללי בין השנים 2006 – 2008. נחושתן יעבוד עם שכבת ההנהלה הבכירה של EMC ישראל, במרכז המצוינות בניהולה של ד”ר ארנה ברי ובארגון המכירות והשירותים בניהולו של דני נויברגר. במסגרת תפקידו, יטפל נחושתן במינוף פעילותה העסקית של החברה ושיתופי הפעולה שלה בתחומי אבטחת מידע, אבטחת סייבר, ופתרונות המשכיות עסקית להתאוששות מאסון. 

 עידו נחושתן הנו בעל תואר ראשון בהצטיינות במתמטיקה ולימודי המחשב מהאוניברסיטה העברית בירושלים, ותואר שני במינהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב ואוניברסיטת נורת’ווסטרן בשיקגו.

מהנהלת EMC ישראל נמסר: “אנו שמחים על הצטרפותו של עידו נחושתן אלינו, בתקופה רבת עניין והתרחשויות בכלכלה ובתעשייה המקומית. EMC ניצבת בצומת אסטרטגי מבחינת יכולותיה הטכנולוגיות והעסקיות ומערך השותפויות שלה, ורואה חשיבות רבה בפיתוח הפתרונות המתקדמים והטובים לצורכי השוק בראייה עתידית. לעידו תרומה חשובה בהשגת היעדים שהצבנו לעצמנו בשנים הקרובות”.

תגובות סגורות