חדשות אלקטרוניקה

קבוצת אמן נכנסת כשותפה בפעילות חברת אבטחת המידע סקיורנט

קבוצת אמן הודיעה כי  נכנסה  כשותפה בחברת סקיורנט. במסגרת שותפות זו תוקם חברה חדשה בשם סקיורנט סולושנס, אשר תקלוט את כלל פעילויות אבטחת המידע והסייבר של סקיורנט יחד עם הפעילות הקיימת בתחום זה בקבוצת אמן. החברה תרכז למעשה עשרות מומחים ופתרונות בתחום.

 חברת סקיורנט עוסקת בייעוץ, אינטגרציה, שיווק ויישום פתרונות בתחום אבטחת המידע. סקיורנט, אשר הוקמה בשנת 2000, מתמחה בתכנון ויישום מערכות אבטחה לארגונים גדולים במשק. החברה עוסקת במגוון תחומים ביניהם: אבטחת גישה מרחוק, זיהוי ואימות משתמשים, הצפנת מידע, חתימה דיגיטלית, מערכות מסחר אלקטרוניות בין ארגונים, הגנה מפני מתקפות וביקורת ארגונים. סקיורנט נבחרה לאחרונה כאינטגרטור אבטחת המידע המרכזי של מספר רב של לקוחות סביב הצורך בהגנות סייבר על בסיס תקנות הרגולטור. בין לקוחות סקיורנט: בנק לאומי, הראל ביטוח, בזק, שרותי בריאות כללית ועוד.

סקיורנט מעסיקה כ- 40 עובדים ומנוהלת על ידי אבי נגר. החברה, אנשיה ומנהליה צפויים להשתלב בקבוצת אמן ולהוביל את תחום אבטחת המידע.

“סקיורנט צפויה לחזק את פעילותינו הקיימת בתחום אבטחת מידע וסייבר – תחומים הנמצאים במגמת צמיחה וגידול בביקושים”, אמר בן פסטרנק, מנכ”ל קבוצת אמן.  “אמן זכתה במספר עסקאות בתחום אבטחת המידע והסייבר בשנה האחרונה. בעזרת הצטרפותה של חברת סקיורנט לקבוצה, נוכל להציע פתרונות משלימים ופתרון כולל ללקוח בתחום אבטחת המידע . סקיורנט היא חברה ותיקה בתחום זה בישראל  עם צוות מומחים ברמה הגבוהה ביותר בשוק. הפתרונות המגוונים של סקיורנט נוספים לפתרונות אמן בתחום כך שכיום עם הצטרפותה לקבוצת אמן, הופכת הקבוצה לאחת השחקניות הגדולות בתחום אבטחת המידע בישראל עם מערך מומחים ופתרונות אבטחת מידע של היצרנים הטובים בשוק”.

אבי נגר, מנכ”ל סקיורנט, אמר, כי “החיבור עם קבוצת אמן מחשבים יסייע לקדם ולהרחיב את השירותים שמעניקה החברה בתחום אבטחת המידע והסייבר , לפתח שירותים נוספים שמעניקים תובנות עסקיות מעמיקות יותר, ויאפשרו ללקוחות סקיורנט ואמן מחשבים להתמודד עם אתגרי האבטחה המגוונים והמורכבים הקיימים כיום”.

תגובות סגורות