חדשות היום
חדשות- אלקטרוניקה

טליט ו-SAP ישתפו פעולה בהטמעת יישומי מכונה למכונה (M2M) בפלטפורמת SAP HANA

שתי החברות יבצעו הדגמה של ניתוח נתונים ממקורות M2M ומ”האינטרנט של הדברים” בתערוכת MWC בזמן אמת. חברת ILS Technology (ILST), חברה בת של טליט, הודיעה היום על שיתוף פעולה עםSAP (NYSE: SAP) בהטמעת יישומי מכונה למכונה (M2M) בפלטפורמת SAP HANA, על מנת לסייע לארגונים לשפר את פעולתם של ההתקנים והמכשירים שברשותם. האינטגרציה 

ב-SAP HANA צפויה לאפשר הפקת בינה חדשה באמצעות מיזוג יישומים עם נתוני מכונה-למכונה בזמן אמת ועם נתונים המגיעים ממקורות “האינטרנט של הדברים” (IoT). נתונים אלה יופקו בעזרת פלטפורמת ה-deviceWISE של ILST, אשר תוביל לשינויים בטרנזקציות, ניתוחי נתונים וטקסט וכן עיבוד חזוי ומרחבי.

ניהול עסקים בעולם מחובר יותר מצריך יכולת להסתגל בזמן אמת למספר בלתי מוגבל של החלטות המבוססות על מיליוני אותות המגיעים מהתקנים ומכשירים. ניתוח נתוני M2M בזמן אמת מסייע לקבלת תובנות חדשניות אודות הצרכנים ומסוגל לסייע בקבלת החלטות עסקיות וייעול הודות לאיתור, ניתוח ומיכון מהיר של תהליכים עסקיים.

במהלך כנס MWC המתקיים בברצלונה, תציג טליט הדגמה של פלטפורמת deviceWISE בניטור ושליטה במקרר ותבצע ניתוח נתונים בזמן אמת על ידי יישומים שונים מבוססי ענן העושים שימוש ב-SAP HANA. ההדגמה תמחיש כיצד ניתוח נתונים בזמן אמת מסייע בעיצוב מחדש של ניהול ה”אחסון הקר” בשווקים תעשייתיים וקמעונאיים. לדוגמה, חברות מזון ומשקאות יכולות להשתמש בתוכנה כדי לפקח על האיכות, הטמפרטורה והטריות של המלאי, בין אם במהלך הייצור, בעת שינוע, במרכזי ההפצה או בחנויות הקמעונאיות. הן יוכלו גם לנטר את הביקוש והמלאי בזמן אמת ולשפר את תזמון הייצור והלוגיסטיקה על מנת להשיג שיפור משמעותי ביעילות התפעולית וברווחיות. בנוסף, נתוני ביצועים הנאספים ממקררים ומקפיאים מאפשרים ביצוע תחזוקה עתידית הצפויה להאריך באופן משמעותי את מחזור החיים ומשך השימוש של הציוד.

“אנו שמחים לשתף פעולה עם SAP בניתוח נתוני ויישומי M2M על-ידי אינטגרציה של היכולות של deviceWISE עם פלטפורמת יישומי ה-M2M בפלטפורמת SAP HANA החדשנית,” אמר פרד ינץ, נשיא ומנכ”ל ILS Technology, חברה-בת של טליט. “אנו מצפים שהלקוחות יצמצמו עלויות, זמן פיתוח ומורכבות כאשר ייצרו יישומי IoT חדשים ויבצעו ניתוחים על נתונים שנאספו מהתקנים מחוברים מרוחקים באמצעות הענן של המערכות הארגוניות הקיימות”.

“שיתוף הפעולה בין SAP ל-ILS Technology מחזק את מעמדנו כספקית קצה-לקצה מובילה בענף, המסייעת להפוך את האינטרנט של הדברים לזמין וקל לתפעול,” אמר עוזי כץ, מנכ”ל טליט, חברת האם של ILST. “SAP היא אחת החברות הנערצות בעולם והספקית של יכולות תוכנה ארגוניות מתקדמות המשלימות את מודולי ה-M2M האלחוטיים, הקישוריות ושירותי הענן של טליט”.

“האינטרנט של הדברים מספק לחברות הזדמנויות חדשות לשפר את פעולותיהן, להתייעל  וליצור מודלים עסקיים חדשים,” אמר אדם ביני, סגן נשיא עולמי בכיר ומנהל כללי של פתרונות הבינה העסקית ב-SAP. “אנו שואפים לאפשר את האינטרנט של הדברים בעזרת טכנולוגיה מובילה של גישה לנתונים וניתוח נתוני וכן על-ידי יצירת מערכת שלמה של שותפים שתספק את אחד הפתרונות הטובים ביותר שניתן. שיתוף פעולה עם חברות חדשניות כגון ILS Technology מסייע לנו להציע ללקוחותינו אפשרויות שמממשות את הפוטנציאל של הטכנולוגיות החדשות הללו”.

טליט ו-SAP מזמינות את המעוניינים לצפות בהדגמה של ניתוח נתוני M2M ובינה בזמן אמת על deviceWISE ו-SAP HANA בביתן של טליט (אולם 5, ביתן 5E61) ובביתן של SAP (אולם 6, ביתן 6A30) ב-Mobile World Congress בברצלונה.

תגובות סגורות