חדשות- אלקטרוניקה

קמטק קיבלה הזמנות בהיקף של 4 מיליון דולר מיצרן שבבים מוביל

חברת קמטק (נאסד”ק ובורסת תל אביב: CAMT), הודיעה היום, על קבלת הזמנות למספר מערכות הבדיקה והמדידה שלה, מיצרן שבבים בינלאומי מוביל המתמחה בייצור פתרונות אותות משולבים (Mixed Signals) לתעשיית השבבים.

ההזמנות, שהיקפן הכולל הוא 4 מיליון דולר, כוללות מערכות בדיקה אוטומטיות לשבבים לשלב ה- Backend. החברה צופה כי המערכות יותקנו במהלך הרבעונים הראשון והשני של שנת 2014.

רמי לנגר, סגן נשיא ומנהל חטיבת השבבים בקמטק אמר: “הזמנה זו מהווה הצבעת אמון ביכולות הבדיקה והמדידה של קמטק מיצרנית שבבים מובילה, לעמוד בתקני הייצור המחמירים ביותר של השוק, לייצור מוצרים אמינים וללא פגמים. רכישה זו תומכת באסטרטגיה שלנו המתמקדת ביישומים לשלב ה- Backend  והמארזים המתקדמים (advanced packaging) במטרה להגדיל את נתח השוק של החברה בתחומים אלה הצומחים במהירות”.

“קו מערכות הבדיקה האוטומטיות של קמטק מאפשר ליצרני המוליכים למחצה ומפעלי ה- Backend של תעשיית השבבים לאתר פגמים במהלך תהליך הייצור במטרה לשפר את התשואה (yield) ואת אמינות המארז. מערכותיה של קמטק מציעות יכולות בדיקה ומדידה דו-מימדית ותלת-מימדית לפרוסות שבבים, לאורך שלבי הייצור השונים ונותנות מענה לצרכים הייחודיים של מרבית האפליקציות המתקדמות”.

תגובות סגורות