איתמר מדיקל - סיפקה הזמנה ראשונה ביפן ביותר מחצי מ' ד'

איתמר מדיקל – סיפקה הזמנה ראשונה ביפן ביותר מחצי מ’ ד’

שבוע מחתימת הסכם ההפצה האסטרטגי ביפן: איתמר מדיקל סיפקה הזמנה ראשונה של מוצר ה-EndoPAT  לענקית המכשור הרפואי ביפן Nihon Kohden  ביותר מחצי מיליון דולר

הזמנה ראשונה זו מחזקת ומבססת את מחויבות שני הצדדים להמשך יישומו המלא של ההסכם ועשויה לקדם עסקאות המשך Nihon Kohden תשווק את מוצר ה-EndoPAT  כמוצר מוביל בפני 100 אלף רופאים ובתי חולים ביפן

חברת המכשור הרפואי איתמר מדיקל מדווחת על קבלת ואספקת הזמנה ראשונה מהותית במסגרת הסכם השיווק וההפצה האסטרטגי ביפן עליו חתמה החברה השבוע עם תאגיד המכשור הרפואי הבינלאומי הגדול Nihon Kohden. ההזמנה הראשונה שהתקבלה מהמפיץ למוצר ה- EndoPAT2000™ מסתכמת בסך של 543 אלף דולר. איתמר מדיקל מייחסת חשיבות רבה להזמנה זו שכן היא מתבצעת בתוך זמן קצר מרגע חתימת ההסכם, מחזקת ומבססת את המחויבות של שני הצדדים להמשך יישומו המלא של הסכם אסטרטגי זה ועשויה לקדם עסקאות המשך.

תאגיד המכשור הרפואי הבינלאומי הגדול Nihon Kohden בחר במוצר ה- EndoPAT™ של איתמר מדיקל כמוצר הדגל שלו להערכת תפקוד עורקים והוא מתכוון לשווק אותו כמוצר מוביל לכ-100 אלף רופאים כלליים ובתי חולים פעילים ביפן עמם הוא עובד. הסכם ההפצה הבלעדי התאפשר לאחר ש-Nihon Kohden הכיר בבדיקה המבוססת על מוצר ה- EndoPAT™ כסמן חשוב וייחודי לחיזוי רמת הסיכון לאירועים קרדיווסקולריים.

ההסכם נחתם כשנה מאז החלה החברה הבת של איתמר מדיקל ביפן את פעילותה ועל רקע צמיחה עקבית בהכנסותיה מהפעילות הקרדיולוגית. בהתאם לתוכנית האסטרטגית של איתמר מדיקל, יפן מהווה את אחד משני שוקי היעד המרכזיים של החברה, לצד השוק האמריקאי, ולדעת החברה, ההסכם האסטרטגי שנחתם עם Nihon Kohden הינו בעל פוטנציאל להאצת הגידול בהיקף המכירות. מוצר ה-EndoPAT™ פונה לשוק פוטנציאלי ביפן, אירופה וארה”ב בתחום של מחלות לב, רפואה מניעתית ורפואה פנימית בהיקף של כ-2.6 מיליארד דולר בשנה.

מכשיר ה-EndoPAT (שקיבל את אישור מנהל המזון והתרופות האמריקאי ה-FDA, אישור אירופאי CE ואת אישור הרשויות ביפן) משמש להערכה בלתי פולשנית של תפקוד אנדותל – רקמה חד תאית המצפה את כלי הדם בחלקם הפנימי והמווסתת את יכולתם להתרחב. הבדיקה אורכת כ-15 דקות, במהלכן מולבש חיישן דמוי אצבעון על אצבע המטופל בכל יד, ושרוול לחץ דם עוצר זמנית את זרימת הדם לזרוע על מנת למדוד את תגובת העורק והתרחבותו עם חידוש אספקת הדם. החדשנות של המכשיר היא בקלות השימוש בו וביכולתו לספק אינפורמציה מדויקת ללא תלות במבצע או ברופא המפרש את הבדיקה, בניגוד לבדיקה הקיימת כיום המבוססת על אולטראסאונד, נחשבת מסובכת ליישום ודורשת מיומנות רבה ולכן אינה מקובלת.

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות