קבוצת +Canal תייעל את הקשר עם לקוחותיה תוך שימוש בפתרונות Teradata

קבוצת +Canal תייעל את הקשר עם 14.3 מיליון לקוחותיה תוך שימוש בפתרונות ה- Big Data של חברת Teradata 

קבוצת +Canal, רשת הטלויזיה וההפקות המובילה בצרפת ומהגדולות באירופה, בחרה בארכיטקטורת הפתרון של Teradata לעולם הביג דטה (Big Data). ארכיטקטורה זו –  UDA – Unified Data Architecture  מאפשרת לקבוצת Canal+ להתמודד עם השילוב בין כמויות המידע הגדלות והולכות של נתונים ממקורות שונים הקשורים בפעילות מנויי הקבוצה, בטלויזיה, באון ליין וברשתות החברתיות, לצורך יצירת תמונת לקוח אחודה. על ידי האחדת הנתונים ההתנהגותיים של הלקוחות, במגוון הערוצים והמקורות, יכולה הקבוצה לזהות דפוסי התנהגות ולייעל את האינטראקציה עם הלקוחות ובכך למקסם את ההכנסות מפרסומות וכד’. בבעלותה של קבוצת +Canal, ערוצי שידור כלליים, ערוצים בתשלום, וכן סוכנות למכירת פרסומות, עם מעל 14.3 מיליון מנויים בצרפת, אפריקה, פולין וויאטנאם.

Teradata” סיפקה מענה ללקוחות עם נפחים גדולים ביותר של נתונים עוד לפני שנים רבות והיא משרתת לקוחות מהגדולים בעולם, חלקם עם מעל 10 פטבייט של נתונים מובנים ב- Data Warehouse אחד”, אומר טל נועם, מנהל החטיבה למערכות Data Warehouse בחברת מיטווך, נציגת Teradata בישראל. “אולם בשל הצורך ביכולות אנליזה האופייניות לביג דטה כדוגמת Path Analysis, Graph Analysis, ניתוחי NLP, ניתוחי לוגים וכד’, החליטה Canal+ לבחור ביישום ארכיטקטורת ה-  Teradata UDA המלאה. ארכיטקטורה זו, מאפשרת שילוב טכנו-כלכלי אופטימלי בין שמירת הנתונים בהשקעה כספית נמוכה באמצעות Teradata Portfolio For Hadoop, עיבוד הנתונים הלא מובנים באמצעות Teradata Aster Discovery Platform תוך ניצול הפטנט היחודי SQL-Map Reduce, והצלבת הנתונים עם נתונים מובנים באמצעות Joins עם טבלאות ב- Teradata Data Warehouse”.

לדברי  נועם,  טרדטה הינה החלוצה להבין שבכדי לממש את הצרכים הטכנו-כלכלים המגוונים הנדרשים בפרויקטי ביג-דטה בעלי שונות גבוהה, נדרשת ארכיטקטורה גמישה ושונה בכל פרויקט וזאת בין היתר בהתאם לנוף הטכנולוגי השונה ולצרכי הפרויקט. “בכדי לאפשר זאת, Teradata פיתחה אמצעי לחיבור ברמה הגרנולרית  בין הליבות הטכנולוגיות של Teradata DB, Teradata Aster  ו- Hortonrworks Hadoop.

“אנו סבורים כי הסביבה התחרותית שבה פועלת כיום Canal+ תאפיין יותר ויותר גם את שוק הטלוויזיה בכבלים והלווין בישראל, תוך שימשיך להיווצר לחץ מחירים על חבילות הערוצים הבסיסיות.  מנועי הצמיחה העתידיים בתעשיה זו, יתבססו על ניתוח והבנה מעמיקים של תחומי העניין ודפוסי הצפיה והזיפזופ האינדיווידואליים של כל לקוח- מידע שהינו בעל ערך עסקי רב לצרכים פנימיים ולמפרסמים.”

החטיבה למערכות Data Warehouse בחברת מיטווך משווקת בישראל את מערכות Teradata ו- Aster Data וכן את Microstrategy.  בנוסף לשיווק המוצרים, החטיבה  מבצעת פרויקטי יישום וייעוץ בתחומי ה- Data Warehouse, BI  ו- Big Data. לחברת מיטווך, חברת טכנולוגיית המידע הוותיקה ביותר בארץ, מסורת רבת שנים של מחוייבות לאיכות, מצויינות וחדשנות, ועל לקוחותיה נימנים אירגונים וחברות רבים, ביניהם מהגדולים והמובילים בכלכלה הישראלית: בבנקאות, בתחומים פיננסיים אחרים, בתקשורת, בקמעונאות , דוט-קום ועוד.

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות