חברת ווינד ריבר משיקה גירסה חדשה ומתקדמת למערכת ההפעלה שלה בד בבד עם המשרדים החדשים

מערכת ההפעלה VxWorks 7.0 מתאימה לעבודה בעידן האינטרנט של הדברים; המשרדים החדשים מתאימים להכיל עד 70 עובדים

חברת ווינד ריבר חווה בשנה האחרונה גידול ניכר עם צמיחת מחלקת הפיתוח שלה ולאור זאת, עברה לאחרונה למשרדים חדשים ברעננה, בשטח כפול ממשרדיה הקודמים והמתאימים להכיל עד 70 עובדים.

על מנת לחגוג את המאורע קיימה החברה השקה של הגירסה החדשה והמתקדמת של מערכת ההפעלה שלה – VxWorks 7.0 , שהותאמה לעידן האינטרנט של הדברים (IoT) ולהזדמנויות שהוא טומן בחובו, במשרדיה החדשים.

הגיעו לארוע כ- 40 מובילים טכנולוגים ממגוון ארגונים מענף התקשורת, החלל והתעופה, בינהם: אלביט , hp indigo, רפא”ל , eci, intel , גילת לווינים, תעשיה אווירית ועוד.

שמואליק פניג’ל, מנהל הנדסת שטח, תחום תקשורת, ווינד ריבר ישראל: “הגירסה החדשה של מערכת ההפעלה שלנו מתאפיינת במודולאריות גבוהה, המאפשרת ללקוחות לבצע שדרוגים ממוקדים ויעילים לחבילות ופרוטוקולים, ללא שינוי ליבת המערכת. מאפייני אבטחת מידע ובטיחות מתקדמים מוטמעים במערכת, רמה גבוהה של סקלאביליות מאפשרת ללקוחות להפחית עלויות פיתוח ותחזוקה. תמיכה בקישוריות באמצעותטווח רחב של סטנדרטים ופרוטוקולים ותמיכה בגרפיקה מתקדמת. כל אלה ועוד הופכים את VxWorks 7.0 למערכת ההפעלה לזמן אמת המובילה והמותאמת ביותר לצרכים ולהזדמנויות שמזמן לנו עידן ‘האינטרנט של הדברים’.”

תומר בוגין, מנהל ווינד ריבר ישראל: “ווינד ריבר העולמית השקיעה בשנה החולפת תשומות וכספים במרכז הפיתוח הישראלי והשקעה זו אף צפויה לגדול ב- 2014. עם המעבר של פיתוח מוצרים ייעודיים לעולם ‘האינטרנט של הדברים’ במרכז הפיתוח של ווינד ריבר בארץ, צמח גם מספר העובדים בצורה משמעותית ומסיבה זו עברנו למשרדים החדשים.”

בתמונה (מימין לשמאל): יהודה מרקו, מנהל תמיכה טכנית, תומר בוגין מנהל ווינד ריבר ישראל, אריק פאיור, דירקטור הנדסת שטח,  אמיר ארז, מנהל תחום טלקום,  שמואליק פאניג’ל, מנהל הנדסת שטח ומירי שטורפר מנהלת שיווק וינד ריבר ישראל

תגובות סגורות