חברת Wireless Nation בניו זילנד משדרגת את שירותי האינטרנט באמצעות טכנולוגיית גילת

הטרמינלים הלווייניים SkyEdge-II של גילת יספקו אינטרנט  בפס רחב לאזורים מרוחקים בניו-זילנד

פתח תקווה, ישראל,  16 ביוני, 2014 – חברת גילת רשתות לוויין בע”מ (נאסד”ק ובורסת ת”א: GILT), מובילה עולמית בפיתוח, ייצור ושיווק מוצרים ושירותים לרשתות תקשורת לווייניות, הודיעה היום כי ספקית האינטרנט הניו-זילנדית המובילה, Wireless Nationa, תרכוש את הטרמינלים הלווייניים (VSATs) של גילת מדגם SkyEdge-II הפועלים על בסיס שירותי תקשורת מלוויין Optus.

חברת Wireless Nation משדרגת את שירותי האינטרנט האלחוטי בפס רחב לשימוש פרטי, עסקי וממשלתי. ספקית האינטרנט מתמקדת באזורים מרוחקים ללא פס רחב כגון תשתית DSL או סיבים אופטיים. Wireless Nation משתמשת בלוויין Optus D2 לאספקת תקשורת ארצית במהירות גבוהה יותר ותקשורת נתונים גדולה יותר בעזרת תחנה לוויינית רכזת SkyEdge-II hub הממוקם בוולינגטון.

רשת הטרמינלים הלווייניים מבוססת על טרמינלי SkyEdge-II WebEnhance וטרמינלי Accent. טרמינלי WebEnhance מאפשרים יעילות פס רחב מיטבית לצד קצב הורדה מהיר של יותר מ- 30 מגה בייט לשנייה. טרמינל Accent תומך הן בטכנולוגיות TDMA והן ב- SCPC המאפשרות קצב העלאה של יותר מ- 20 מגב בייט לשנייה במצב SCPC עם אפשרות החלפה מהירה למצב TDMA כאשר נדרשים קצבים איטיים יותר. האיכות המתקדמת של שירותי גילת מאפשרת פריזמה רחבה של חבילות שירות, חבילות משולבות של תוספי מידע ויכולות נוספות, הנתמכות על ידי מערכת אחת בלבד.

“הטכנולוגיה החדשנית של גילת מאפשרת לנו להציע אינטרנט פס רחב בעלות משתלמת, אשר לא היה אפשרי עם הטכנולוגיות הקודמות שלנו”, אמר ביל סמייל, מנכ”ל Wireless Nation. “מאד התרשמנו מביצועי הטכנולוגיה של גילת בשילוב עם הרשת הלוויינית Optus D2 ואנו משוכנעים שהיא תהה זינוק משמעותי קדימה מהטכנולוגיה אשר היתה זמינה בניו-זילנד עד כה. אנו מאמינים שתהיה דרישה גבוהה לשירות זה באזורים מרוחקים ובאזורים נוספים בניו-זילנד”.

“אנו שמחים לראות את המשתמשים הפרטיים והעסקיים בניו-זילנד נהנים משירותי האינטרנט מהיר החדשים”, אמר עודד ששנסקי, סמנכ”ל איזור אסיה והאוקיינוס השקט בגילת. “אנו צופים המשך שיתוף פעולה עם Optus אשר יאפשר אספקת שירותי אינטרנט לווייני באזור האוקיינוס השקט”.

 

 

תגובות סגורות