חברת FireEye משיקה פלטפורמת IPS למניעת איומים ברשת

חברת FireEye(NASDAQ: FEYE), מובילה עולמית בפתרונות לאיומי סייבר מתקדמים, הודיעה היום על השקת פלטפורמת IPS למניעת איומים ברשת. הפלטפורמה תהיה זמינה ללקוחות החל מה-2 ליולי, 2014 ותהווה תוסף לפלטפורמת FireEye Network Threat Prevention Platform (NX Series). כעת, לקוחות יכולים לקבל מידע על התקפות אפשריות בצורה הרבה יותר מקיפה, מאשר מה שפתרונות מסורתיים מציעים.

“טכנולוגיות מבוססות חתימה מסורתיות נוטות להיות תגובתיות ולכן אינן מסוגלות לזהות איומים עכשוויים אשר נחשבים ממוקדים יותר ומתפתחים כל הזמן” מסביר מניש גופטה, מנהל מוצרים בכיר בחברת FireEye. “המגבלות האדריכליות של הטכנולוגיות הללו מובילות לתוצאות שגויות רבות. כיוון שעמידה בסטנדרטים רבים מצריכה IPS, אנחנו יכולים כעת לספק לצוותי אבטחה את התאימות והאבטחה תחת מעטפת של פתרון אחד”.

על פי התחזית של IDC לתחזיות הגלובליות של אבטחה ברשת בין 2013-2017, IPS מייצג נתח שוק של 2 מיליארד דולר. טכנולוגיית ה- IPS המסורתית, מבוססת חתימה, אני מסוגלת לספק מענה מלא לאיומים מתקדמים. פלטפורמת IPS החדשה עושה שימוש בטכנולוגיית Multi-Vector Virtual Execution (MVX) על מנת להגן על המערכת בצורה טובה יותר מאיומים ידועים ואף מאיומים לא ידועים. עם התוספת החדשה הזו, צוותי אבטחה יכולים כעת להינות מהגנה אמתית מתקדמת, הכל בקופסה אחת.

תגובות סגורות