חדש מסינריון: קוראי קרבה עם כרטיסים מוצפנים, בלתי ניתנים להעתקה, לבקרת כניסה לאזורים מאובטחים

 סינריון מערכות, המתמחה בפתרונות לניהול ההון האנושי בארגון, משיקה לראשונה בישראל קוראי קרבה עם כרטיסים מוצפנים, בלתי ניתנים להעתקה, המשמשים לבקרת כניסה לאזורים מאובטחים בחברות, מתקנים וארגונים.

קוראי הקרבה, מדגם O2S מסדרת  DESFIRE ו- EM+HID מסדרת  AYC-GX, של Rosslare, המשווקים בארץ בלעדית ע”י סינריון, מאפשרים שליטה על כניסות לאזורים עליהם יש צורך להגן בפני כניסה של גורמים בלתי מורשים ומספקים הגנה בסטנדרטים המחמירים ביותר.

אמצעי בקרת הכניסה החדשים, כוללים קורא קרבה המוצמד לדלת הכניסה וצ’יפ, כרטיס, או צמיד סיליקון ליד –  מוצפנים, אותם מעביר מורשה הכניסה בסמוך לקורא.  קוד ההצפנה שמור בידי הארגון המאובטח בלבד, ללא גישה של גורמים חיצוניים, כפי שנעשה בכרטיסים חכמים המשמשים לתשלום. הכניסה מתאפשרת רק לאחר זיהוי וודאי של האדם המורשה בכניסה וכך ניתן לנטר תנועה של עובדים ואורחים בארגונים ביטחוניים, בגישה לחדרי שרתים ומחשבים לצורך אבטחת מידע ובכל אזור אחר שיש צורך לבקר את הכניסה אליו.

קוראי הקרבה בפורמט DESFIRE, עומדים בדרישות האבטחה הגבוהות ביותר, כמו גם בדרישות התקן האמריקאי והאירופאי: FCC, UL ו- CE. ניתן להוסיף להם קוד אישי לצורך אבטחה כפולה, ולהשתמש בהם לאבטחת מידע ומניעת גישה למחשבים. קוראי הקרבה מסדרה AYC-GX יעילים במיוחד לניטור הכניסות לבניינים בהן פועלות מספר חברות, המשתמשות בסוגים שונים של כרטיסים כגון HID ו- EM.

לדברי אבנר מימון, סמנכ”ל פעילות ישראל בסינריון מערכות, לבקרת כניסה יש שתי פונקציות עיקריות: הן חלק אינטגראלי ממערך האבטחה (מניעת כניסה של מי שאינם מורשים לאזורים שרוצים להגן עליהם) ומשמשות לקריאת כניסות ויציאות של עובדים לצורך תיעוד נוכחות. “כל מערכות בקרת הכניסה של סינריון משולבות באופן מלא עם מערכת הנוכחות של החברה וכך חוסכות את הצורך בהקמה כפולה של נתוני העובד, מאפשרות זרימת נתונים בין המערכות, ומבטיחות הטמעה קלה. מעבר לכך, מערכת בקרת כניסה מייתרת את הצורך בשעוני נוכחות, חוסכת את עלותם ותחזוקתם, וכך מבטיחה ללקוח החזר מהיר על ההשקעה,” אומר מימון.

תגובות סגורות