טאואר-ג’אז מודיעה על הכנס הטכנולוגי העולמי השנתי שלה 

טאואר-ג’אז מודיעה על הכנס הטכנולוגי העולמי השנתי שלה שיתמקד בהרחבת ההיצע הטכנולוגי והגדלת כושר הייצור של החברה

הכנסים יתקיימו בסין, אירופה, ארה”ב ויפן, וישימו דגש על ההזדמנויות הנוספות שנוצרו עקב שיתוף הפעולה עם חברת טאואר-ג’אז פנסוניק סמיקונדקטור

טאואר-ג’אז מודיעה על תוכנית הכנסים הבינלאומית שלה (TGS 2014( המיועדת ללקוחות, שותפים וספקים ושתיערך במקומות אסטרטגים ברחבי העולם, ביניהם סין (24 ביולי), אירופה (18 בספטמבר) ארה”ב (19 בנובמבר) ויפן (10 בדצמבר). האירועים יכללו הרצאת פתיחה מאת מנכ”ל טאואר-ג’אזמר ראסל אלוונגר, מצגות של בכירי החברה ממגוון החטיבות העסקיות שלה וכן של חברות מובילות בתעשיית המוליכים למחצה.

בכנסיםתציג טאואר-ג’אז את תוכנית הצמיחה שלה, הכוללת את ההיצע הטכנולוגי המתקדם והייחודי שלה והרחבת כושר הייצור של החברה, וכן הזדמנויות עסקיות חדשות שעומדות בפני החברה בזכות המיזם החדש שלה עם חברת טאואר-ג’אז פנסוניק סמיקונדקטור (TPSCo). הכנסיםיתמקדו במומחיות החברה והיצע התהליכים המתקדמים של טאואר-ג’אז שמביאים לקידום הייצור של דור המוצרים הבא של הלקוחות שלה. באמצעות שיתוף פעולה עם לקוחותיה, מייצרת טאואר-ג’אז רכיבים לספקי כוח המאפשרים פתרונות חכמים לרשתות אוטומציה, אנרגיה חכמה, בריאות, תעשיית הרכב ושוק הצרכנות.

“מטרתנו היא לתת מענה על הצרכים ההולכים וגדלים של לקוחותינו, וזאת באמצעות שיפור ההיצע הטכנולוגי הרחב שלנו, שיפור הפעילות האופרטיבית הגלובלית ושינוי בנוף התעשייתי על ידי הקמת חברה שתשרת ותגדיל את הפעילות האנלוגית שלה. המומחיות הטכנולוגית שלנו נמצאת בקו אחד עם מגמות התעשייה והשוק המסייעות ללקוחות שלנו בייצור מוצרים מתקדמים וחדשניים. כאשר רואים כיצד פיתוחים, שהחלו את דרכם כאפליקציות קטנות, ייחודיות ופשוטות מתקדמים בעולם והופכים לרווחיים, המוטיבציה עולה. זה מרגש להיות בחזית הקדמה של רבות מהמגמות החדשות בשוק, ואנו מצפים לשתף את הלקוחות והשותפים שלנו בתעשייה ומסביב לעולם בפתרונות הטכנולוגיים פורצי הדרך שלנו”, אמר ראסל אלוונגר, מנכ”ל טאואר-ג’אז.

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות