חדשות היום

טלפוניקה מכסיקו בחרה בפתרונות אבטחת המידע של חברת אלגוסק

חברת ההי טק, אלגוסק, מובילה עולמית בתחום ניהול מדיניות אבטחת המידע הארגונית, הודיעה כי טלפוניקה מכסיקו בחרה לפרוס פתרונות אבטחה פרי פיתוחה כדי לשפר יעילות ולהפחית סיכוני חומת אש ברשת שלה. היקף ההתקשרות על פני שלוש השנים הבאות נאמד במיליון דולר.

טלפוניקה מספקת קו קבוע, נייד, ציבורי ושירותי תקשורת נתונים ליותר מ-20 מיליון לקוחות. רשת ה-GSM שלה משתרעת על פני 73,500 ומגיעה ל-83,000 מרכזי אוכלוסייה במכסיקו. החברה חווה צמיחה משמעותית ונדרשת לספק שירות מורכב יותר ככל שגדל מספר לקוחותיה. הצורך הינו להגן על שירות הלקוחות המאופיין בדרישות חדשות ולפעילות ידנית של כ-30 שינויים ליום דרך חומות האש השונות. התהליך הידני לא איפשר להבין את הכללים בכל חומת אש ולא ניתן היה לסנכרן ביניהם בצורה יעילה. לפיכך נזקקה טלפוניקה לפתרון שיספק לה שקיפות מלאה לחומת האש בכל הרשת ואף יקטין את הפוטנציאל לטעויות אנוש הנובעות מעבודה ידנית.

לאחר בחינת חלופות בחרה טלפוניקה מכסיקו בפתרונותיה של AlgoSec בשל יכולם להפחית סיכונים ולהבטיח שירותים באיכות גבוהה עבור לקוחותיה.

פדרון סאי, מנהל אבטחת המידע של טלפוניקה מכסיקו, אומר: “בחנו מספר חלופות  ובחרנו בפתרונות של AlgoSec בשל קלות השימוש ורמות גבוהות של פונקציונאליות, זאת לצד יכולות אוטומטיות, כולל ניתוח סיכונים ודיווח. בניגוד לספקי פתרונות אחרים, מספקת לנו אלגוסק גם תמיכה במכסיקו, הגם שפתרונותיה כה קלים לפריסה ולשימוש והביצועים כה אמינים, שעד כה לא עשינו שימוש בשירותי התמיכה”.

יובל בר-און, מייסד ומנכ”ל אלגוסק, אומר: “כתוצאה משימוש במוצרי אלגוסק, שיפרה טלפוניקה את היכולות והפחיתה את רמות הסיכון. השיפור בא לידי ביטוי בשירותים באיכות גבוהה יותר עבור לקוחותיה, מה שמהווה יתרון תחרותי בשוק, שכן כל סיכון בטחוני לרשת יכול להשפיע על פעילותה של החברה”.

תגובות סגורות