חדשות היום

מלאנוקס רוכשת את חברת Integrity Project הישראלית

מלאנוקס מכריזה על הסכם סופי לרכישת החברה Integrity Project

הרכישה תגביר את יכולת מלאנוקס לפתח ולספק פתרונות תוכנה עשירים יותר המאפשרים את פלטפורמות המחשוב והאחסון היעילות ביותר

סאניוויל קליפורניה ויקנעם ישראל – 24ביוני2014 – מלאנוקסטכנולוגיות (NASDAQ: MLNX), מובילהעולמיתבאספקתפתרונותקישוריותמקצהלקצהעבורשרתיםומערכותאחסון,הודיעההיום על כוונתה לרכוש את Integrity Project, חברה פרטית עם צוות תוכנה מיומן ומנוסה. Integrity Project, בעלת משרדים בבאר-שבע ורמת גן, הוקמה על ידי בוגרי יחידת טכנולוגיה צבאית מובחרת, עם מומחיות בתחומי הקישוריות, פיתוח קוד, יישומי זמן-אמת, ואבטחה. מלאנוקס רוכשת את Integrity Project בשל מומחיות אנשיה בתוכנה, מהלך המדגיש את מחויבותה של מלאנוקס לספק פתרונות מעולים ללקוחותיה. הרכישה תאפשר למלאנוקס להרחיב את בסיס לקוחותיה על ידי הוספת פתרונות תוכנה אשר יאפשרו ללקוחות להשיג ביצועים אופטימליים מכל מרכיבי הקישוריות.

מלאנוקס ו- Integrity Project חתמו על הסכם סופי שעל פיו מלאנוקס תרכוש את Integrity Project. תהליך הרכישה צפוי להסתיים ברבעון השלישי של 2014, בכפוף להשלמת תנאי סגירה מסוימים.

“יישומי Web 2.0 וענן החדשים והמתפתחים אשר משפיעים על חיי היומיום שלנו תלויים במהירות הטיפול בנתונים”, אמר איל וולדמן, נשיא ומנכ”ל מלאנוקס. “אנו מצפים כי הרכישה של Integrity Project תחזק את יכולות צוות התוכנה שלנו לספק את הפלטפורמות הטובות ביותר למחשוב ואחסון, כגון CloudX™, המאפשרות ללקוחותינו לעמוד בדרישות הגוברות של יישומים ולהשתמש בנתונים בתוך סביבות מחשוב עתיר ביצועים, Web 2.0, ענן, ואחסון. אנו מקדמים בברכה את עובדי Integrity Project עם הצטרפותם למשפחת מלאנוקס ומצפים לתרומתם להמשך הצמיחה של החברה”.

“ביחד אנו נתמקד בהרחבת יכולות מלאנוקס לפיתוח תוכנה על מנת לאפשר למרכזי הנתונים של ענן להריץ יישומים מהר יותר וביעילות גבוהה יותר”, אמר אלעד רז, מייסד ו- CTO של Integrity Project. “צוות Integrity Project שמח להצטרף לצוות מלאנוקס ומצפה לעבוד ביחד כדי לדחוף הלאה את צמיחת החברה”.

בתמונה איל וולדמן, מנכ”ל מלאנוקס,

תגובות סגורות