חדשות היום

SAP ישראל מינתה את חברת איי-פרוסיס שותף עסקי בתחום האנליטיקה

SAP ישראל ממשיכה להרחיב את רשת השותפים העסקיים, המיישמים את מגוון פתרונות החברה בשוק הישראלי: SAP מינתה את חברת איי-פרוסיס (iProsis) כשותף עסקי בתחום פתרונות האנליטיקה.

 איי-פרוסיס נחשבת לאחת החברות המובילות בישראל ביישום פתרונות SAP Analytics. איי-פרוסיס תיישם בישראל את הפתרונות לחיזוי אנליטי (Predictive Analytics) KXEN של SAP. פתרון KXEN נרכש בשנה שעברה על ידי SAP. איי-פרוסיס היא השותפה הראשונה בישראל המחזיקה בהתמחות וניסיון מעשי ביישום הפתרון.

לאיי-פרוסיס ניסיון רב ביישום פתרונות ה- BI – SAP Business Objects, אינטגרציה לפתרונות SAP אחרים ולמחסן הנתונים של SAP BW בפרט. כמו כן, החברה מתמחה ביישומי SAP Mobile BI, בתחום ניהול הביצועים הארגוניים (EPM) ובשילוב פלטפורמת בסיס הנתונים SAP HANA, המאפשרת עיבוד אנליטי עתיר ביצועים. איי-פרוסיס מנהלת מקצועית את הדרכות קורסי SAP Business Objects ואינטגרציה ל-  SAP BW במכללת נס. בין לקוחות החברה נכללים ארגונים ממגוון מגזרים: רכב, פיננסים, היי-טק, אנרגיה, תקשורת, משקאות, הפצה ועוד חברות וארגונים פרטיים, ציבוריים וממשלתיים”.

לדברי עמית ברקאי, מנכ”ל איי-פרוסיס: “פתרונות -SAP Analytics נחשבים לפתרונות המתקדמים ביותר בתחום זה בעולם. היכולות והניסיון של איי-פרוסיס הם שילוב מנצח לטובת הלקוחות. אין לי ספק, שהפיכתנו לשותף תהווה נדבך מרכזי בפעילותנו השוטפת ובהשגת המטרות האסטרטגיות של החברה. השוק מעריך מאוד את השירותים שאנחנו נותנים בתחום SAP Analytics ובאמצעות השותפות עם SAP אנו מרחיבים משמעותית את הצעת הערך שלנו ללקוחות”.

ברקאי הוסיף: “בסקר שערכה SAP עם חברת המחקר העצמאית LoudHouse  נמצא כי תחום החיזוי האנליטי הוא הדבר הבא בתחום האנליטיקה. יותר מ-60%מהנסקרים מסכימים כי חיזוי אנליטי הוא כרגע השקעה בעלת עדיפות גבוהה עבורהארגונים שלהם. כ-90% אחוזים מהארגונים המשתמשים בפתרונות חיזוי אנליטימסכימים כי הפתרון סיפק להם יתרון תחרותי באמצעות מרכיבים כגון חיזוי צרכי לקוחות וזיהוי מגמות בשוק”.

לדברי רמי מנחם, מנהל ה-SME והשותפים העסקיים ב-SAP   ישראל: “אנו שמחים לצרף אל מערך השותפים העסקיים שלנו שותף כה מקצועי ומיומן בתחום האנליטיקה, בעל היכרות רבה עם הפתרונות של SAP הוותיקים והחדשים. איי-פרוסיס היו הראשונים שהתמחו בתחום החיזוי האנליטי, באמצעות פתרונות KXEN, ובין החלוצים ללמוד וליישם את פלטפורמת SAP HANA. שותפות זו מביאה ללקוחות בישראל ערך רב. עם פתרונות אנליטיקה המספקים ללקוחות תובנות והמלצות לפעולה בזמן אמת ארגונים יכולים לא רק לחוש את המתרחש בהווה, אלא גם לחזות את העתיד ולנצל את החיזוי על-מנת לייצר יתרון תחרותי”.

בתמונה: תמונתו של רמי מנחם, מנהל המכירות והשותפים העסקיים בתחום ה-SME ב-SAP ישראל

תגובות סגורות