מפיצים ישראליים מגדילים את ערוץ המכירות של KOE אירופה

מפיצים ישראליים מגדילים את ערוץ המכירות של KOE אירופה

KOE אירופה הודיעה על מינוי של שני מפיצים ישראליים, איסטרוניקס וטלסיס, לערוץ ההפצה והמכירות שלהם. ההסכמים בין החברות יאפשרו לטלסיס ולאיסטרוניקס לשווק ולהפיץ את כל מגוון פתרונות ה LCD התעשייתיים המוצעים מ KOE.

הסכמי ההפצה עם איסטרוניקס סוכמו בתערוכת ניו-טק 2014, שם ניצלו את ההזדמנות להדגים בתערוכה, שנערכה בתל-אביב,  את מגוון התצוגות הקיימות כיום מ KOE.

מארק סטאנלי, מנכ”ל KOE אירופה אמר: “אנחנו מאד מרוצים להגדיל את רשת ההפצה האירופית שלנו עם ההוספה של טלסיס ואיסטרוניקס. הציפיות שלנו הם שטלסיס ואיסטרוניקס ישתמשו בניסיון שלהם בשוק הישראלי, בשילוב עם עזרה טכנית, לגשת להזדמנויות עסקיות חדשות והגדיל את נתח השוק שלנו בעזרת פעילות הטמעה מקומית אצל לקוחות”.

שיבי דקל, מנכ”ל טלסיס אמר: “החוזקות של מוצרי התצוגות התעשייתיות שלKOEמביאות ערך מוסף לשוק האלקטרוניקה הישראליוזהו קו מוצרים משלים לפורטפוליו הקיים בטלסיס. לקוחותינו יקדמו בשמחה את איכות המוצרים, הטכנולוגיה המתקדמת, זמינות ואורך חיי המוצרים וכמו כן את שירותי התמיכה שיקבלו מ KOE ומצוות ההנדסה המיומן בטלסיס”.

אריה איתן, סגן נשיא איסטרוניקס, הוסיף: “כספק מוביל של LCD, KOE מספק לאיסטרוניקס הזדמנות גדולה לייצר עסקי LCD בישראל. אנחנו מציעים ספקטרום רחב של טכנולוגיות ומוצרים ללקוחות שלנו. ההוספה של KOE, יצרן מבוסס בעל יכולות גבוהות בתחום התצוגות מאד מבורכת”.

טלסיס נוסדה בשנת 1963 ומאז הפכה להיות כוח מוביל בשוק ההפצה הישראלי בתחום רכיבים מוליכים למחצה, תת-מערכות, רכיבים פאסיביים, מחברים ומוצרים למיקרוגל ולתקשורת. טלסיס נותנת מענה ללקוחות מסגמנטים שונים בתעשיית האלקטרוניקה, הכוללים תחומים צבאיים, רפואיים, תעשייתי, ביטחוני ועוד.

לאיסטרוניקס מעל 50 שנות ניסיון באספקת פתרונות של רכיבים אלקטרונים, מערכות משובצות מחשב ותצוגות לשוק האלקטרוניקה הישראלי. ממוקמים בצפון תל אביב, איסטרוניקס מעסיקה קבוצה גדולה של מהנדסי אפליקציות מקצועיים ובעלי ניסיון עשיר בדיסציפלינות ורקעים מגוונים, התומכים בפעילות הטמעת רכיבים משלבים מוקדמים בהגדרת הפרוייקט עד לייצורו.

ההפצה והתמיכה של איסטרוניקס וטלסיס של מודולי תצוגות KOE נכנסים לתוקף באופן מיידי. למידע נוסף, אנא בקרו באתר איסטרוניקס ב www.easx.co.il ובאתר טלסיס ב www.telsys.co.il .

 

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות