חדשות היום

סמסונג משיקה את הCurved UHD TV הטלוויזה הראשונה המשלבת מסך קעור בטכנולוגיית UHD

סמסונג מחזקת את מעמדה כמובילת שוק הטלוויזיות עם טלוויזיה Curved UHD בעלת מסך קעור

סמסונג מספקת ללקוחותיה חוויית בידור מרשימה יותר, עם מסך קעור ברזולוציית UHD ומאפייני טלוויזיה חכמה (Samsung Smart TV)

סמסונג ישראל בשיתוף היבואן הרשמי, סמליין משיקים היום את הטלוויזיה המסחרית הראשונה עם מסך קעור ברזולוציית Ultra High Definition) UHD), ואת הדגמים השונים מסוג זה לשנת 2014. סמסונג היא המובילה בשוק טכנולוגיית הטלוויזיה מזה 8שנים, ומגוון המוצרים החדש מחזק את מעמדה ומקדם את החדשנות, העיצוב והתוכן בענף כולו.

שנת 2013הייתה מוצלחת מאד לחברה. סמסונג השיקה שלושה דגמי טלוויזיות ברזולוציית UHD, ויצרה ביקוש מצד הצרכנים לטכנולוגיה החדשה. כמו כן, סמסונג השיקה את הטלוויזיה הראשונה אי-פעם עם מסך קעור. כבר בתחילתה של שנת 2014, סמסונג ממחישה את מחויבותה לקדם טכנולוגיות חדשות ולהאיץ את אימוצן בהשקת חמישה עשר דגמי טלוויזיותUHD, בהם דגם בעל המרקע הביתי הגדול בעולם (110אינץ’). בין הדגמים החדשים שישה עם מסך קעור, כמו גם מסך הטלוויזיה הקעור הראשון והגדול ביותר ברזולוציית UHD105)אינץ'(.

“בעקבות ההשקה המוצלחת של דגמי ה-UHD של סמסונג בשנה שעברה, סמסונג מתכוונת לעודד את הצמיחה בענף במהלך 2014עם חדשנות רבה באיכות התמונה של טלוויזיות UHD, עיצוב מהפכני ויותר אפשרויות בחירה ללקוחות,” אמר HS Kim, סמנכ”ל תחום הצגים בסמסונג. “השילוב בין העיצוב הקעור לאיכות התמונה המעולה יוצר חוויית צפייה מרהיבה לחובבי הבידור. סמסונג תוכל לעמוד בציפיות הצרכנים עם טלוויזיות UHDבעלות עיצובים מרשימים, פונקציות עשירות והכנה לטלוויזיה החכמה העתידית

מתוך הכרה בהיותה של סמסונג מובילה ברמת החדשנות, העיצוב וההנדסה, קו טלוויזיות זה זיכה את סמסונג בשישה פרסי CES 2014 Innovation Awards. דגםH7150 LED Smart TV (65אינץ’) זכה בתואר CES Best Innovation Award, וחמישה דגמי טלוויזיה (כולל דגמי 78”U9000 Curved UHD TV ו-110”S9 UHD TV) זכו לציון לשבח בתחום ההנדסה והעיצוב (2014CES Design and Engineering).

צעד נוסף ליצירת חוויית הצפייה המושלמת

סמסונג מובילה עידן חדש של חוויית צפייה ריאליסטית ומרתקת באמצעות שילוב עיצוב טלוויזיה בעלת מסך קעור עם טכנולוגיית UHD. טלוויזיות אלו מספקות חוויית צפייה תיאטרלית אמיצה ומשנות באופן מהותי את דרכי הצפייה מהעבר. המסך הקעור מעניק לוידאו נוכחות שלא הייתה קיימת במסכים השטוחים, בנוסף, שדה הראייה המוגדל יוצר אפקט פנוראמיוגורם לתחושת תצוגה גדולה אף יותר מממדיה הגדולים ממילא, והתוצאה היא צופים המרותקים למסך יותר מאי-פעם. העיצוב הקעור יוצר תצוגה מאוזנת ומרחק תצוגה אחיד לחוויית צפייה אמיתית יותר עם זוויות צפייה משופרות וניגודיות גבוהה יותר ממגוון זוויות צפייה, כך שכל מי שצופה נהנה מהחוויה באותה מידה.

כדי להעצים עוד יותר את יתרונות הטלוויזיה בעלת המסך הקעור, פיתחה סמסונג זווית קעורה מיטבית של 4200R, המספקת את איכות התמונה הטובה ביותר ממרחק צפייה רגיל של 3-4מ’. השילוב בין קיעור להפרדה גבוהה במיוחד יוצר חוויית צפייה אולטימטיבית המרתקת את הצופים עם צבע, חדות ופרטים. כדי להעצים את החוויה עוד יותר, פיתחה סמסונג את טכנולוגיית Auto Depth Enhancer, שהיא אלגוריתם המנתח אזורים בתמונה ומתאים אוטומטית את הניגודיות כדי להעצים את תחושת העומק בטלוויזיות בעלות המסך הקעור החדשות של החברהעם אפקט תלת-ממדי ללא שימוש במשקפיים.

בטלוויזיות משולבת גם טכנולוגיית PurColor של סמסונג אשר מעצימה את הצבעים ומציגה אותם בדיוק כפי שיוצרי הסרט התכוונו, וכך מדגישה יותר פרטים וגוונים. מספר נקודות הצבע גדל פי שבעה כך שיש עוד יותר פרטים וגוונים (סדרת U9000). בנוסף, סמסונג השיקה 105”Curved UHD TV, הדגם הראשון בסדרת U9000 Series. זוהי הטלוויזיה בעלת המסך הקעור הראשונה בעולם בטכנולוגיית UHD, והיא גדולה יותר מספינת הדגל של הטלוויזיות בעלות המסך הקעור עד כה, סדרת Full HD H8000 LED TV.

מגוון רחב וטוב יותר של טלוויזיות UHD של סמסונג

ההפרדה ומספר הפיקסלים בטלוויזיות UHDגבוהים ביותר מפי ארבעה בהשוואה ל-Full HD, מה שמעניק איכות תמונה ללא פשרות. סרטים ותוכניות באיכות UHD יוצרים רמת הפרדה חדה במיוחד של 4K בטלוויזיות UHD של סמסונג. הודות לטכנולוגיית UHD Upscaling, המשולבת בכל טלוויזיות UHD של סמסונג, הצופים מקבלים את התמונה הטובה ביותר ללא קשר לפורמט המקור. הטכנולוגיה הייחודית של סמסונג מציגה סרטים באיכות Full HD, HD או פחות באיכות המתקרבת ל-UHD וזאת באמצעות תהליך בן ארבעה שלבים הכולל ניתוח האות, הפחתת רעשים, ניתוח פרטים ולסיום שלב הגדלה חכמה (Upscaling), וכך כל סרט נראה טוב יותר בטלוויזיות Samsung UHD. גם טכנולוגיית UHD Dimming מסייעת לאופטימיזציה של איכות התמונה על ידי עיבוד כל בלוק תמונה והפקת שחור עמוק יותר וניגודיות גבוהה יותר.

מעבר לתמיכה בתקנים הקיימים, טלוויזיות סמסונג UHD הן גם הטלוויזיות היחידות בשוק שמוכנות גם למחר (לרבות HEVC, HDMI 2.0, MHL 3.0 ו-HDCP 2.2), הודות ל-Samsung UHD Evolution Kit. הקופסה מכילה חומרה ותוכנה, המאפשרת ללקוחות להחליף את קופסת UHD Evolution Kit כך שהטלוויזיה תמשיך להיות מעודכנת ותתמוך בסטנדרטים החדשים ביותר של טכנולוגיית UHDובדרך זו ליהנות מהטכנולוגיות החדשות ביותר שיש לסמסונג להציע.

ב-2014 תציע סמסונג מגוון מוצרים מלא של חמישה עשר דגמי טלוויזיות UHD חכמות מהסדרות S9, U9000, U8700, U8500, U7200ו-U7000 בגדלים של40אינץ’ ועד למסך ענק של 110אינץ’, עם מסך קעור או שטוח,המאפשר ללקוחות לבחור את טלוויזיית ה-UHDהמתאימה ביותר לסגנון החיים שלהם.

החוויה החכמה: עכשיו חכמה, קלה ומהירה יותר מאי-פעם

הטלוויזיות החכמות של סמסונג הן עכשיו מהירות יותר, אינטואיטיביות יותר ומהנות יותר לשימוש. מאפיין ה-Multi-Link הקיים בסדרות הפרימיום של סמסונג, מאפשר לבצע על גבי מסך מפוצל פעולות אינטראקטיביות הקשורות לתוכן הנצפה, ובכך מעשירות אותו. תוך כדי צפייה בשידור חי בטלוויזיה, הצופים יכולים להשתמש בחצי המסך הימני כדי להציג תוצאות חיפוש בדפדפן האינטרנט, להציג סרטים רלוונטיים מ-YouTube ועוד כדי ליהנות בו-זמנית מתוכן בידורי עשיר.

ה-Smart Hub של סמסונג מודל 2014אינטואיטיבי ומהנה מאי-פעם. בעיצוב החדש התוכן מאורגן בצורה נגישה יותר, ומעניק לצופים שליטה משופרת על חוויית הבידור. פאנל המולטימדיה החדש כולל את פאנל התמונות/וידאו/מוזיקה והפאנל החברתי מהגרסאות הקודמות, ומאפשר ליהנות מתוכן אישי ומקשרים חברתיים.

החוויה בטלוויזיות Smart TV החדשות מהירה מאד הודות למעבד ארבע ליבות משודרג. מעבד QuadCore Plus מהיר פי שניים עם טעינת תוכן וניווט מהירים יותר, מה שמשפר את הביצועים הכלליים של טלוויזיות Smart TV. הדלקת הטלוויזיה מעולם לא הייתה מהירה כל-כך עם מאפיין Instant On. סמסונג מסייעת למשתמשים להגיע לתוכן הבידורי מהר יותר הודות לזמן עלייה מהיר של המערכת, והפעלת הטלוויזיה ללא המתנה.

קו טלוויזיות UHD של סמסונג לשנת 2014:

  • 105-inch Curved UHD TV – הטלוויזיה הראשונה והגדולה בעולם בטכנולוגיית UHD עם מסך קעור – מתאפיינת במסך רחב וקעור, והיא הטלוויזיה הגדולה אי-פעם עם מסך ביחס 9X 21, ממש כמו בקולנוע. התוצאה היא חוויית צפייה כמו בקולנוע, בסלון בבית. כל תוכן שתקרינו בטלוויזיה הזו (4K ועד HD ו-Full HD) ייראה טוב יותר בטלוויזיה זו שיש בה 11 מיליון פיקסלים היוצרים איכות תמונה ללא תחרות. השילוב בין גודל המסך וטכנולוגיית Auto Depth Enhancer יוצרים עומק מדהים בתמונה ויוצרים חוויית צפייה מציאותית מאד.
  • טלוויזיה U9000 Series UHD – הטלוויזיה הראשונה בעולם המשלבת בין מסך קעור ל-UHD – סדרת U9000 מספקת את חוויית הצפייה המרתקת ביותר הודות לאיכות תמונת UHD מדהימה, למסך הקעור ולעיצוב הייחודי, שהופך את מסגרת המסך כמעט בלתי-נראית. מה שנותר ברור מאד לעין היא תמונת 4K עם שדה ראייה רחב יותר שגורם לצופים, יותר מאי-פעם, להרגיש כאילו הם שם. הטלוויזיה גם מציגה צבעים מפורטים מאד, מבלי לאבד אף פרט. הצופים נהנים ממרחק צפייה מאוזן ואחיד מכל אזורי החדר. לטלוויזיות בעלות המסך הקעור של סמסונג יש יחס ניגודיות משופר פי שניים בסביבת צפייה רגילה בהשוואה למסך טלוויזיה שטוח. את הדור השני של הטלוויזיות בעלות המסך הקעור של סמסונג אפשר לתלות בעזרת ערכה מיוחדת התואמת את תקני VESA. סדרת U9000 משווקת בגדלי מסך 78, 65 ו-55 אינץ’.
  • טלוויזיות UHD מסדרת Samsung S9 – מסכי ה-UHD הגדולים בעולם – סדרת S9 של סמסונג, זכתה לשבחים רבים. ועכשיו היא מתרחבת עם מסך 110 אינץ’ “גדול מהחיים”, שהוא הגדול בעולם ברזולוציית UHD. רק הממדים המרשימים והשילוב עם איכות תמונת ה-UHD יוצאת הדופן והדיוק בצבעים מספיקים כדי לשנות לחלוטין את חווית הצפייה. סדרת טלוויזיות איכותית זו מהווה פריצת דרך בעיצוב טלוויזיות עם Frame TV. מסך הטלוויזיה מבוסס על קונספט מהפכני בהשוואה לעיצוב המלבני הסטנדרטי של מסכי טלוויזיה גדולים בעבר. בזכות הטכנולוגיה המבנית של סמסונג, מסגרת המסך חזקה ויציבה, אך דקה מאד. טלוויזיות Frame TV נוטשות את המסגרת המלבנית השחורה ואת הכן הקונבנציונאלי, כסימן לצופים שה-S9 הוא משהו מיוחד שטרם נראה כמותו. סדרת S9 משווקת בגודל 110 אינץ’ וכן בגודל ה-85 אינץ’ ששווק כבר קודם.
  • סדרת טלוויזיות Samsung U8500 Series UHD – איכות תמונת UHD מתקדמת – סדרת U8500 מציעה איכות תמונה עשירה ברזולוציית UHD, רמת פרטים מרשימה, ותמונה ברורה המרתקת את הצופה. הטלוויזיה מנתחת את אות המקור ומפחיתה רעשים, אך גם משדרגת את התמונה באמצעות שימוש במסד נתונים מיוחד המוטבע על גבי שבב המערכת של הטלוויזיה. כתוצאה מכך, אפשר להציג תמונה עם פרטים נפלאים כמו בתקריב של נוצה או מרקם עור כדי להציג תמונת UHD מדויקת. הטלוויזיות מסדרת Samsung U8500 UHD TV דקות מאד, 1.2 אינץ’ בלבד, עם מסגרת צרה של 7 מ”מ, מה שיוצר אשליה של טלוויזיה ללא מסגרת. הסדרה תהייה זמינה בשלושה גדלי מסך: 65, 55 ו-48 אינץ’. ניתן להשיג את הדגמים ברשתות השיווק המורשות וחנויות נבחרות החל מסוף יוני.

תגובות סגורות