רד מודיעה על השקה מסחרית ראשונה של פלטפורמת וירטואליזציה מתקדמת D-NFV

פתרון ה- Distributed NFV (D-NFV) לווירטואליזציה בקצה הרשת של רד הוא הראשון מסוגו בעולם ומאפשר לספקי תקשורת להשיק שירותים מתקדמים כדוגמת firewall, NAT, הצפנה, caching וכד’, ללא השקעה במוצרי חומרה ייעודיים או ב- data center.

רד תקשורת, מובילת שוק בתחום פתרונות ה- Service Assured Access, הכריזה במסגרת  תערוכת CommunicAsia 2014 בסינגפור  על השקה מסחרית – וראשונה בעולם – של פתרון ה-D-NFV.

פלטפורמת ה-D-NFV היא התוספת החדשה לפתרון ה- Service Assured Access של רד, הכולל את מערכת ה-ETX  לניהול שירותים ובקרת ביצועים מקצה לקצה. ה-ETX מצויד בשרת מסוג x86, המשמש כמנוע להפעלת פונקציות רשת שונות כיישומים ווירטואליים באתר הלקוח, כחלופה לפריסת ציוד ייעודי. הפתרון מאפשר לספקי שירותי תקשורת להשיג יתרון על המתחרים על ידי השקת שירותים מתקדמים במהירות, תוך כדי הקטנת עלויות ושיפור חווית הלקוח.

“התפיסה המקובלת ממקמת את ה-NFV ב-data centers, אבל, למעשה, המקום הטוב ביותר עבור יישומים כאלו הוא דווקא היכן שהם הכי אפקטיביים וזולים לתפעול”, אומר אוליק ברוידה, סמנכ”ל השיווק והפיתוח העסקי של רד. “זו הסיבה שספקי השירות, הלקוחות שלנו, חופשיים למקם את ה- NFV במיקומים הנוחים להם, מה-data centers ועד לאתרי לקוחות הקצה”.

עבור ספקי השירות, D-NFV מציע דרך פרקטית להשקה מהירה ולניהול יעיל של  שרותי רשת תוך כדי שידרג מבוקר של הרשת והטמעה של לטכנולוגיית NFV מתקדמת. עבור הלקוחות הסופיים, מאפשר D-NFV חבילות שירותים אטרקטיביות וגמישות ואבטחת איכות שירות גבוהה”.

בתמונה
: של 
אוליק ברוידה, סמנכ”ל השיווק והפיתוח העסקי של רד

תגובות סגורות